Pathan Bike chala raha tha
Pathan Bike chala raha tha
Pathan PRAD0 wale se:
Kabi Bike dekha hy?
PRAD0 wala: mJa apna kaam kr
Pathan phr PRAD0 k brabar aya or bola: Kabi Bike
dekha hy?
PRADO wala:
Pagal hy kya meri 40 lakh ki gari or muje Bike se
jala raha hy!
Kuch dair baad PRADO wale ne dekha Bike udhar
pari hy or pathan kahin para hy
PRADO wala: Ye kya hua?
Pathan: Kabi bike dekha hy?
PRADO wala ghusse se bola:
Han dekhi hy bol ab?
Pathan:
Iska BREAK kidhar hota hy?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1089 views
Similar Jokes
Ram aur Ravan seriously yudh kar rahe the.
Ravan: chal bye.
Ram: kyon, darr gaya kya?
.
.
.
Ravan: abe, piche dekh, Rajnikant aa raha hai.:V.5
by Pak101.com (few years ago!)
I m not at home, so plz send me a load 30 rupes, or share me waiting plz yar
.
/
.
/
.
.
Agr es tarah k koi msg kre to samj lo k jhoot bool raha hea.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Wife agar husband ko naukar samjhe to husband ko kya karna chahiye?
Santa: Zyada kuch nahi, do char ghar aur pakad lene chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy 1: Larkion ko "I love you" bolny ki sab se achi jagah konsi hai?
Boy 2: Daata Darbar
Boy 1: Kion ??
.
Boy 2: Kionky wahan larkiyon ne chapal nahi pehni hoti
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Banta Ko Gusse Se Bol Raha Thha.
Santa: “Yaar, Jab Mene Tujhe Khatt Likha Tha Ki Meri Shaadi Par Jaroor Aana, Tum Aaye Kyun Nahi?”
Banta: “Ohh Yaar, Par Mujhe Koi Khatt Mila Hi Nahi.”
Santa: “Mene Likha To Tha Ki Khat Mile Ya Na Mile Tum Zaroor Aana.“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa to Banta: I and my girlfriend are getting married.
Banta: Oh great, but when is the marriage?
Santa: I am marrying on on 13th Jan and my girlfriend on 20th
by Pak101.com (few years ago!)
One day there were 2 strings in a park.One string went on the swing and the other one went on the slide.While the string which went on the slide went on the round about.While the other string which went on the round about made a tangled mess.And the string which went on the swing said he is driving me mad.
by Hina Ali (few years ago!)
Son:abu idhar aa.
Maan:beta aise nai abu ko izzat k sath bolte hain
son:abu izzat k sath idhar aa ja.
by Sabir shah (few years ago!)
Son: Dad why did you put your thumb impression on my Result Card instead of Sign?
.
Father: I don't want to surprise your teacher to think that anyone with your marks can have father who can read and right
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar:aik din mujhe bahut gussa aya aur me ne zor se dewar pe laat mari aur wo toot gai.
Dost:aby jhoot mat bol
sardar:dewar nai meri laat toot gai thi
by Sabir shah (few years ago!)