I m not at home
I m not at home, so plz send me a load 30 rupes, or share me waiting plz yar
.
/
.
/
.
.
Agr es tarah k koi msg kre to samj lo k jhoot bool raha hea.
by Pak101.com (few years ago!) / 908 views
Similar Jokes
Teacher: You aren't paying attention to me. Are
you having trouble hearing?
Pupil: No teacher, I'm having trouble listening!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Senior Doctor Junior Doctor Se:
Ward No. 12 Main Behosh Paray Patient
Ki Kya Report Hai?
Junior Doctor:
Sir Uska Tou Maine Post Mortem
Kr Diya… ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
denge Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey. Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
A parrot sit on the elephant & elephant died.
Prove It.
.
.
.
.
. .
.
..
Student : Let's assume dat elephant's name was
parrot & parrot's name was elephant.......!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :shalwar k nare ko english me kia kehte hain?
Pathan:P.H.D
teacher:is ka kia matlb hai?
Pathan:pajama holding device.
by Sabir shah (few years ago!)
A doctor is talking to a car mechanic, "Your fee is several times more per hour then we get paid for medical care."
"Yeah, but you see, doc, you have always the same model, it hasn't changed since Adam; but we have to keep up to date with new models coming every month."
by Pak101.com (few years ago!)
Baap:apni likhai khush khat karo.
Beta:mujhe is ki kia zaroorat hai me bara ho k docter banun ga.
by Sabir shah (few years ago!)
Two Sardars
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Interviewer : What is the reason to change the
job?
Funny Engineer : My previous company address was
changed, and they forgot to give me the address.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
larki: ilove u
Larka : larki k sar per dupata de kr haath pakarta h or khta h behna 5 waqt ki namaz perha kro pyar mn kuch nahin rkha
larke k jane k bad larki apne hath mn pakri parchi kholti h to likha hota h
aqal ki aandhi marwae gi kya piche meri b.w thi phone per baat krte hn :p
by @irha@ (few years ago!)