Senior Doctor Junior Doctor Se:

Senior Doctor Junior Doctor Se:
Ward No. 12 Main Behosh Paray Patient
Ki Kya Report Hai?
Junior Doctor:
Sir Uska Tou Maine Post Mortem
Kr Diya… ;->

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 936 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan

Pathan: Yaar Mujhe logon Ne Social Work Kerne Per ßOht Maara..
dost: SociaL Work?
,
,
,
Pathan: Haan
Mein Ne Qaßristan k Gate Pr WeLcome Ka Board Lga dia Tha

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aj k Bacahy

Dad: Agr tum Is bar fail huay to mjhay baap mat khna....

Beta: result anay k bad.....
sorry yar mushtaq tum baap khnay k laiq nai rahay........ :p

oooooooo teriiiii!!!

by Tayyab Mughal (few years ago!)
Agr Sub Trains Late Hon To

Pessenger :

Agr Sub Trains Late Hon To Time Table Ka Kya Faida ?

.
... .
Phatan :
Agr Sb Trains Waqt Per Hon To Waiting Room Ka Kya Faida . .
;p

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Public Toilet Gya

Santa Public Toilet
Gya aur 1Hour Bad Nikla

Bahar Betha Jamadar
Bola-20 Rs Sriman

Santa-Sriman
Mai Bathroom Mei Betha Tha CYBER CAFE me nahi

by Pak101.com (few years ago!)
How Husbands Take Rest ?

Doctor: Dekhiye aapke pati ko rest ki zaroorat hai….yeh sleeping tablets leejiye….

Wife: Unko yeh kab dena hai doctor ?

Doctor: Yeh unke liye nahi, aapke liye hai….

by Pak101.com (few years ago!)
Biwi ek faltu Musibat Hai

Biwi Essay-
Biwi ek faltu Musibat Hai
Jo Rasoyi me Paayi jati Hai
Iska Poshtik Aahar Pati ka Bheja Hai
Ye Pani se Zyada Pati Ka Khoon Piti Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Yaar abbu Ka Msg Aya Hai

Pathan to Frnd:
Yaar abbu Ka Msg Aya Hai K ghar aao
Kia karu?
Frnd: Message sending fail' likh k bhej de
Pathan ne aisa he kia,
Aur reply aya
"Ok" :

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ab me naha lun

Sardar:docter sahab mujhe 5 sal pehlay bukhar howa tha
docter:ab kia howa
sardar :ap ne nahane se mana kia tha ab me naha lun.

by Sabir shah (few years ago!)
Sardar Cricket Khel Kar Aya,

Sardar Cricket Khel Kar Aya,
Dost:
Kitnay Runs Banay?
Sardar:
Triple Century Hone Me 299 Run Baqi Thay,
Kanjar Ne Out Kar Dia!

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar In UK Hotel

Sardar In UK Hotel Khana Khane Gia
Wo Murgi Khana Chahta Tha
Lekin Murgi Ki English Bhol Gia

Thy Askd Wht Do U Want SRdar G?

Sardar Replid: Éggs’ Mother

by Mohammad Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook