Pjama holding device
Teacher :shalwar k nare ko english me kia kehte hain?
Pathan:P.H.D
teacher:is ka kia matlb hai?
Pathan:pajama holding device.
by Sabir shah (few years ago!) / 901 views
Similar Jokes
dual heart attack msg by a grl to her b.friend :
1st msg : lets break up now . its all over..
2nd msg:
sorry !! sorry !!
DIS MSG WAS NOT FOR U !! :P
by nadeem (few years ago!)
1 Dafa 1 Chor Ne Apni Mangetar Ko Sonay Ka Set
Dia.
Mangetar Ne Khush Ho K Pocha Is Ki Keemat Kia H
Chor:Teen Sal ki Qaid
by Pak101.com (few years ago!)
father-beta tumne college me sabse mushkil kaam koun sa sikha?
beta-2 kaam sikhe.
1 danto se bear ki bottal kholna.
2 tez aandi me 1 tilli se cigerete jalana
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko koi mob pe tung karta tha.
Pathan ne new SIM khareed kar usay msg kia,
Mene woh sim band kar dia hai. Ab tera baap bhi
mujhe tung nai kar saktha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
BE-IZZATIIII...!!!
Maths teacher: jab mai tumhare jitna bada tha, mere maths mein 100 marks aate the.
Student: Sir, aapko koi acha teacher padhata hoga.
by Pak101.com (few years ago!)
One boy went to meet his girlfriend
when he came back at home
mom asked
kahaan gaey they ?
boy:us se milney
mom: kis liye?
boy: haan bohat kiss liye:D
by Abdul Hannan (few years ago!)
Bus Chali
Jhatka Laga
1 Pathan 1 Larki Par Gira
Larki boli: batamez kya kar rahe ho ?
Pathan: Baji
Allama Iqbal open university se B.A kar raha hoon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl:If v gt married stop smokng.
Boy:Ok!
Girl:Drinkng 2.
Boy:Ok!
Girl:N goin to d nite club 2.
Boy:-Yes..
Girl:-Wht else cn u leav??
Boy:-D idea of marryng u!!
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor:
Motape ka 1 hi elaaj hy tum rozana sirf 1 roti khaya karo,
Sardar:
Ye 1 roti khana khanay se pehle khani hy ya khanay k baad?.
by Pak101.com (few years ago!)
Why Kareena did not marry Shahid? Bcoz she
wanted a new surname after marriage. Not Kapoor
agiain
by Tanveer Hussain (few years ago!)