Pjama holding device

Teacher :shalwar k nare ko english me kia kehte hain?
Pathan:P.H.D
teacher:is ka kia matlb hai?
Pathan:pajama holding device.

by Sabir shah (few years ago!) / 901 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Tenshion

dual heart attack msg by a grl to her b.friend :
1st msg : lets break up now . its all over..
2nd msg:
sorry !! sorry !!
DIS MSG WAS NOT FOR U !! :P

by nadeem (few years ago!)
1 Dafa 1 Chor Ne Apni Mangetar Ko

1 Dafa 1 Chor Ne Apni Mangetar Ko Sonay Ka Set
Dia.

Mangetar Ne Khush Ho K Pocha Is Ki Keemat Kia H

Chor:Teen Sal ki Qaid

by Pak101.com (few years ago!)
Father beta tumne

father-beta tumne college me sabse mushkil kaam koun sa sikha?
beta-2 kaam sikhe.

1 danto se bear ki bottal kholna.
2 tez aandi me 1 tilli se cigerete jalana

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko koi mob pe tung karta tha.

Pathan ko koi mob pe tung karta tha.

Pathan ne new SIM khareed kar usay msg kia,

Mene woh sim band kar dia hai. Ab tera baap bhi

mujhe tung nai kar saktha

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Maths teacher

BE-IZZATIIII...!!!
Maths teacher: jab mai tumhare jitna bada tha, mere maths mein 100 marks aate the.

Student: Sir, aapko koi acha teacher padhata hoga.

by Pak101.com (few years ago!)
1 boy went 2 meet his girlfriend

One boy went to meet his girlfriend
when he came back at home
mom asked
kahaan gaey they ?
boy:us se milney
mom: kis liye?
boy: haan bohat kiss liye:D

by Abdul Hannan (few years ago!)
Bus Chali Jhatka Laga

Bus Chali
Jhatka Laga
1 Pathan 1 Larki Par Gira

Larki boli: batamez kya kar rahe ho ?

Pathan: Baji
Allama Iqbal open university se B.A kar raha hoon.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Married stop smokng.

Girl:If v gt married stop smokng.
Boy:Ok!
Girl:Drinkng 2.
Boy:Ok!
Girl:N goin to d nite club 2.
Boy:-Yes..
Girl:-Wht else cn u leav??
Boy:-D idea of marryng u!!

by Pak101.com (few years ago!)
Motape ka 1 hi elaaj hy tum rozana

Doctor:
Motape ka 1 hi elaaj hy tum rozana sirf 1 roti khaya karo,
Sardar:
Ye 1 roti khana khanay se pehle khani hy ya khanay k baad?.

by Pak101.com (few years ago!)
Karren not marriage with shahid

Why Kareena did not marry Shahid? Bcoz she
wanted a new surname after marriage. Not Kapoor
agiain

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook