Girl:- Jaldi khidki se kudo
Girl:- Jaldi khidki se kudo, papa aa gye hai.
Boy:- Lekin ye 13v mnzil hai,
Girl:- Janu ye shagun - apshagun sochne ka waqt nhi hai jaldi kudo.
by Pak101.com (few years ago!) / 922 views
Similar Jokes
Teacher to pathan: AGARBATTI ka jumla banao.
Pathan: AGAR BATTI chali jaye to andhera ho jata hai…
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek raat bijli chali gayi,
Sardar: oye kam se kam fan to chalao.
Sardani: kar di na sardaron wali baat fan on karenge to candle bujh jayegi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Malik alsi nokar se:- Yahan par itne sare machcher gun-gun kar rahen hai tu unhe maar gira.
Thodi der bad
Malik:- Abe sale nokar ke bachche maine tujhe machcher marne ko kaha abhi tak tune mare nahi. Woh ab bhi gun-guna kar rahe hai
Alsi nokar:- Malik machcher toh maine maar diye. Yeh toh unki bibi hai jo vidhva ho kar ro rahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:mobile aur ptcl me kia farq hai?
Pathan bahut soch kar bola: ptcl me number ungli se aur mobile se angothe se dail karte hain
by Sabir shah (few years ago!)
Hindi Man to Funny Punjabi: Suna hai ke tumari biwi tumari puja karti hai.
Funny Punjabi: Hanji, vo jo bhi khana mere aage rakhti hai, vo jala ke hi rakhti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar in Train T.T:Ticket dikhao
Sardar: Ae ley
T.T:Ye to purani Ticket hy
Sardar: Te Mama!
Train keri Applied 4 aye
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend: I can't marry you. I am one year elder to you.
Boyfriend: Very Good, I love you so much that I can wait for you for one year.
by Pak101.com (few years ago!)
Munna: Bolay to Apun ko tera
operation dobara karna paray ga.
Kyun k apun kay rubber k gloves
teray andar hi reh gaye hain.
Patient: Agar yeh baat hai to mujhay jaanay do.
Mien tumharay gloves ki payment kar doon ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Begam aaj koi aysi baat kaho
jis sy dil khush bhi ho jaye aur jal bhi jaye?
WIFE: tumhare sab doston mein sab se
acha kiss karne ka style tmhara hy.
by Pak101.com (few years ago!)
Joota chupai ki rasam k waqat Dolhay ki ek saali ne kaha main 1100 longi.
2nd Saali boli main to 2100 longi.
Pathan bola 2310 le lo us main FM bhi hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)