Girl:- Jaldi khidki se kudo

Girl:- Jaldi khidki se kudo, papa aa gye hai.

Boy:- Lekin ye 13v mnzil hai,

Girl:- Janu ye shagun - apshagun sochne ka waqt nhi hai jaldi kudo.

by Pak101.com (few years ago!) / 922 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

AGARBATTI ka jumla

Teacher to pathan: AGARBATTI ka jumla banao.




Pathan: AGAR BATTI chali jaye to andhera ho jata hai…

by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek raat bijli chali gayi,

Ek raat bijli chali gayi,
Sardar: oye kam se kam fan to chalao.

Sardani: kar di na sardaron wali baat fan on karenge to candle bujh jayegi.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Machcher Ko Maar Daal

Malik alsi nokar se:- Yahan par itne sare machcher gun-gun kar rahen hai tu unhe maar gira.

Thodi der bad
Malik:- Abe sale nokar ke bachche maine tujhe machcher marne ko kaha abhi tak tune mare nahi. Woh ab bhi gun-guna kar rahe hai

Alsi nokar:- Malik machcher toh maine maar diye. Yeh toh unki bibi hai jo vidhva ho kar ro rahi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Mobile aur ptcl me farq

Sardar:mobile aur ptcl me kia farq hai?
Pathan bahut soch kar bola: ptcl me number ungli se aur mobile se angothe se dail karte hain

by Sabir shah (few years ago!)
Hindi Man to Funny Punjabi:

Hindi Man to Funny Punjabi: Suna hai ke tumari biwi tumari puja karti hai.

Funny Punjabi: Hanji, vo jo bhi khana mere aage rakhti hai, vo jala ke hi rakhti hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar in Train

Sardar in Train T.T:Ticket dikhao
Sardar: Ae ley

T.T:Ye to purani Ticket hy

Sardar: Te Mama!
Train keri Applied 4 aye

by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend: I can't marry you

Girlfriend: I can't marry you. I am one year elder to you.

Boyfriend: Very Good, I love you so much that I can wait for you for one year.

by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai In Operation Theatre

Munna: Bolay to Apun ko tera
operation dobara karna paray ga.

Kyun k apun kay rubber k gloves
teray andar hi reh gaye hain.

Patient: Agar yeh baat hai to mujhay jaanay do.
Mien tumharay gloves ki payment kar doon ga.

by Pak101.com (few years ago!)
Kiss karne ka style

Husband: Begam aaj koi aysi baat kaho

jis sy dil khush bhi ho jaye aur jal bhi jaye?

WIFE: tumhare sab doston mein sab se

acha kiss karne ka style tmhara hy.

by Pak101.com (few years ago!)
boli main to 2100 longi

Joota chupai ki rasam k waqat Dolhay ki ek saali ne kaha main 1100 longi.

2nd Saali boli main to 2100 longi.

Pathan bola 2310 le lo us main FM bhi hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook