Kiss karne ka style
Husband: Begam aaj koi aysi baat kaho
jis sy dil khush bhi ho jaye aur jal bhi jaye?
WIFE: tumhare sab doston mein sab se
acha kiss karne ka style tmhara hy.
by Pak101.com (few years ago!) / 1092 views
Similar Jokes
Sardar: Mery dada ny 1857 ki jang mein dushman ki taangain tak kat dee thien..
Dost: Gardnain kyn ni kati?
Sardar: Wo pehly he kati pari thi……..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Two Ladies Were Fighting for the Window Seat in Bus,
Both were claiming that She Came First, One Old Man was Watching this All. At last he said: Why Are You Fighting?
Is ka Hal Main Tum ko Batata Hon, Tum mein se Jo bhi Umar Main Barri hai Wo Baith Jaye.
Dono Ek Dosri Se Boli Theek hai Tum Baith Jao. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: " Main Teri Jaan Kadh Davaangi", Da Future Tense Ki Hovega?
Santa: Saali, Tu Hath Laake Taan Dekh
by Pak101.com (few years ago!)
Railway station
Railway station par bethe aik mosafar ne railway ke afsor se kaha
agar tamam garian late hain to is bare se time table ka kya faida jo aap ne latkaya hoa hay?”
police officer pehle hi guse main tha or bola.
“agar tamam garian waqt par ane lagi to phir kaho ge is bare se waiting room ka kya faida.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Techar:Galti hone pe maafi magne wale ko kya kehte hai
GOLU:samajdar
Techar: aur galti na hone pe bhi mafi magne waale ko?
GOLU: boyfriend
by Pak101.com (few years ago!)
The best shair written on A rickshaw!
Ferrari ka Baap, Nissan ka Nana…
Yeh rickshaw chala raha hai pathan deewana
by Pak101.com (few years ago!)
Police officer 2 his son!
Tumhara result acha nhi aaya,
Aaj se tumhara khelna aur T.V dekhna
band
Son!Ye 50 rupay pakro aur is baat ko yaheen dabado
by Mazhar Khan (few years ago!)
A phatan joined Army & was given a Gun.
Phatan: Sir, is ki naali apni taraf rakhun ya dushman ki taraf?
Major: kisi bhi taraf rakh le faida mulk ka hi ho ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Class, we will have only half days school this morning.
Class: Hooray
Teacher: We will have the other half this afternoon
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?
Santa: yaar betting mein maine 2000 gavaa diyaa :-(
Banta: kaise?
: India pe 1000 rupaiye ka bet lagaaya tha aur India ne match haar gaya
Banta: lekin 2000 kaise?
Santa: aaj us match ka highlights daale. India pe ummeed rakh ke phir 1000 dala tha.
by Pak101.com (few years ago!)