Ramu: Kaise ho bhai.
Ramu: Kaise ho bhai.
Shyamu: Aacha hu.
Ramu: Tum Gadhe ho kya.
Shyamu: are tumhe aaj tak itni badi galatfahmi hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1051 views
Similar Jokes
Boy 1: Larkion ko "I love you" bolny ki sab se achi jagah konsi hai?
Boy 2: Daata Darbar
Boy 1: Kion ??
.
Boy 2: Kionky wahan larkiyon ne chapal nahi pehni hoti
by @irha@ (few years ago!)
Logo ko pyaar pata nai kese
mil jata hai humein to samose
key saath chatni bhi ni milti :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
3 pathan ek bike pe ja rahe they
3 pathan ek bike pe ja rahe they
Trafic constable ne rokney k liye hath diya
Pathan: abay pagal hai kya…!
Pehle hi 3 bethe hain tu kaha bethe ga?
by Mohammad Ali (few years ago!)
1st frend: Meri begum ne Novel '2 DOST' parha
Aur hamare jurwa bache hue.
2nd frend: Meri begum ne Novel '3 jugnoo' parha
Aur ek waqt mai 3 bacho ko janam diya
Ye sab sun kar Pathan apne ghar bhaga
Dosto ne pocha kahan ja rahe ho wo bola:
Apni begum ko rokne wo 'Ali baba 40 chor' Parh rahi hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
'Doctor se mareez ne kaha. Main ek mahinay se 50 rupee ki rozana dawa kha
raha ....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Bengali babu returns from China.
Bengali asks wife: Do I look like a foreigner ?
Wife: No.
Bengali: Look carefully, do I look like a foreigner ?
Wife again replies: No.
By now Mr Bengali was fuming.
Bengali yells: All those women in China were fools. Where ever I visited, they all said: "Look a foreigner
by Pak101.com (few years ago!)
A Man Jumped In Water & Didn't Come Out..
Another Man Jumped In & Didn't Come Out..
A Sardar Watching From A Distance Concluded That.
."Human Being Is Soluble In Water"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Pathan Airhostess se: "Aapki shakal meri BV se bohat milti hai."
Airhostess ek zor daar thappar us pathan kay mun par marti hai.
Pathan:"Aadat bhi bohat milti hai."
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa: Go and water the plants.
Servant: it's already raining.
Santa: So what? Take an umbrella and go.
by Pak101.com (few years ago!)
Dairy Milk Our Gulab Jamun Ka Muqabla Huva..
Dono Main Say Ziyada Sweet Kon Ha?
Case Court Main Gaya .
Dono Hi Haar Gaye..
Bahir Aa K Poochnay Lagay Yaar,
Ye ABC :* Kon Ha?
Jo Hmsay Bhi Ziyada Sweet Ha… :):)
Hmmmmm…
Yaar Pani Phenk Koi Jal Raha Ha!
.(‘.’).
<)’(>
_/ \_
by Mazhar Khan (few years ago!)