1st friend to 2nd
1st frend: Meri begum ne Novel '2 DOST' parha
Aur hamare jurwa bache hue.
2nd frend: Meri begum ne Novel '3 jugnoo' parha
Aur ek waqt mai 3 bacho ko janam diya
Ye sab sun kar Pathan apne ghar bhaga
Dosto ne pocha kahan ja rahe ho wo bola:
Apni begum ko rokne wo 'Ali baba 40 chor' Parh rahi hai.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1005 views
Similar Jokes
Kabhi kabhi mere dil mein khayal aata hai, aaj nahin aaya, kaha na kabhi kabhi aata hai yaar.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:meri skin soft hai or color fair.me kia laga k soya karun?
Docter:kundi laga k soya karo.
by Sabir shah (few years ago!)
Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..
Khan: To phir..?
Waiter: 20 Rs to hon..
Khan: Main tumhari double insult nhi kr skta..!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU Gifted A Card To His Father On His BirthDay With Quote On It
.
Phool To Bohat Hain Par Gulaab Jaisa Koi Nahi
Mere Baap to Bohat Hain Par Aap Jaisa Koi Nahi "...:
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Do you want dinner?
Husband: Sure, what are my choices?
Wife: Yes and no
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl: Agar tum mere pati hote to main tumhari
coffee mein zeher mila deti!
Boy: Aur agar tum meri wife hoti to main vo
coffee zarur pi leta.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Yaar tujhe bus mein thapad kyun pada?
Banta: Pata nahin yaar, meri photo neeche gir gayee thi, maine kaha behen ji zara saadi upar KaRNa photo leni hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bania’s son: Daddy meri door ki nazar kharab hai SPECKS banwa do.
Kanjoos Bania took him outside & said: Woh dekh kya hai?
Son: Suraj
Kanjoos Bania: Abbe ullu ke patthe, aur kitni dur tak dekhna chahe hai tu.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband Did Your MOM Cooked Today
Wife Yes, But How Do You Know ?
Husband Daily I Found Black Hairs In the FOOD Today I Have Found White:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Jail me pathan se kisi ne pocha tum se aisi kia galti howi k tum jail me ho?
Pathan:yara hum ne bank lota aur paise jama karane wahen ruk gia.
by Sabir shah (few years ago!)