Husband Did Your MOM Cooked Today
Husband Did Your MOM Cooked Today
Wife Yes, But How Do You Know ?
Husband Daily I Found Black Hairs In the FOOD Today I Have Found White:-P
by Pak101.com (few years ago!) / 890 views
Similar Jokes
GF IS BEAUTY and WIFE IS DUTY,
GF IS SPRINGROLL and WIFE IS DABBAGOL,
GF IS CHUSKI and WIFE IS RISKY,
GF IS TOOIFROOTY and WIFE IS KISMAT FUTY...
by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher Class Mein Papu Se Puchti Hai,
Teacher: “ Chalo Papu Aaj Tum
Batao, Tumhara Favorite Writer
Koun Hai? Papu: “ Mam,
.
Aapki Beti Tina, Jo Mujhe Har
Hafte Ek Achha Letter Likh Ke
Bhejti Hai “ :p
by Pak101.com (few years ago!)
Why I Hate C.I.D :(
An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha
DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?
LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha
ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???
LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.
ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ...
by Abdul Sami (few years ago!)
10 Saal Baad
Grl Boy Ko Dekh K.
Kya Mast H
Ma Bap Ne Kaha Chupa Rkha Tha
Muje Is Bache Ka No Chahiye
BOY Sharmate Hue
Ap K Ghar Baap Bhai Nai H Kya
by Pak101.com (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Abdul Sami (few years ago!)
udge-Fasi Se Pehle Kisse Milna Chahoge
Sonu-Biwi Se
J-Ma Bap Se Nai
S-Wo To Agla Janam Hote Mil Jaenge.. Biwi K Lie 21Yr Intzar Krna Pdega
by Pak101.com (few years ago!)
Santa found answer to the
most difficult question ever-
What comes first the chicken or the egg ?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega !
by Pak101.com (few years ago!)
Aapas me galtiyon ko drguzar kia kro..
Qk
Drguzar na krogy to Mohbbat khtam hojaegi...
Jb Mohbbat khtm hogi to Rabita tot jaega...
Jb Rabita tot jaiga to Fasla ho jaega
.
.
.
.
.
Or phr is waja se eid pe koi gosht bhi nahi dega :
('.')> Sorry Yar
/)( Galti Meri
/ \ Hi Thi...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mohan thand mein buri tarah se kaanp raha tha, uske bete ne doctor ko phone lagaya aur kaha: Doctor uncle jaldi se ghar aa jao.
Doctor: Kaya hua?
Beta: Bimari ka pata nahi , per haan papa subhah se vibration mode per hain.
by Pak101.com (few years ago!)
1.Chunti Hathi K OOpr Beth Kr Ja Rhi tHi
Rasty Me Kacha Pull aaGya
Usko Dekh K Chunti Boli..
.
.
.
.
.
.
.
Janu Cross Kr lo Gy Ya Utron;)
by Mazhar Khan (few years ago!)