Pappu: Dad, what is an idiot
Pappu: Dad, what is an idiot?
Santa: An idiot is a person who tries to explain his ideas in such a strange and long way that another person who is listening to him can’t understand him. Do you understand me?
Pappu: No.
by Pak101.com (few years ago!) / 1013 views
Similar Jokes
what is the mostDANGEROUS Alphpet?
W
bcoz all worries start with W
who?
why?
when?
which?
where?
War?
wine?
Women?
and most important
"WIFE"
by Abdul Sami (few years ago!)
1 student class me bahut ochal raha tha
teacher:ap k papa ap ko amrood khilate hain?
Student:g han lakin ap ko kaise pata chala
teacher:ap k ander k keere se
by Sabir shah (few years ago!)
Wo kon si stution hai jis me mard 15 min me thak jata hai aur aurat sochti hai karta rahe
nai pata
shoping o bhai teri soch ko salam
by Sabir shah (few years ago!)
Phatan Gehri Soch Mai
Wife: Kia Soch Rahe Ho?
Phatan: Ye Geo News Walon Ko Kese Pata Chalta He?
Wife: Kia?
Phatan: Yehi K
“Ap Dekh Rahe Hen Geo News”…
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan dost is pankhe k neche baithu sawab mile ga.
Dost:wo kaise?
Pathan:ye hum masjid se utar k laya hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Pagal Har Wqt Kehta ta
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga….
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga…..
1 Din usko Paglon K Dr. K Pas Le Gy Uska Elaj Kia
Dr: Ab Kya karo Gy….?
Pagal: Shadi karon ga Nokri Dhondon ga.
Ghar Basaon ga.
Doctor: Very nyc Phir kya karo Gy…?
Pagal: Bachon ko achy School Bhejon ga.
Unki Brthday karon ga Nekar or shirt gift ayen gi
DR: Good Good Phir….?
Pagal: Un ki nekar se lactic Nikalon ga..
.
Phir
.
Ghulail Bnaon ga or chiriya Maron Ga.
Dr: Lakh Di Lanat Hy Tery Te.. :p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Admi bakriyan chara raha tha
.
Pathan: Yai bakriyan kahan le Ja rahe ho?
.
Admi (gussey se): Enhain School chorny Ja raha hon
.
Pathan: Mujhe Pagal samjha hai? Aaj tu etwaar hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 day God askd me if u hv 2 choose b/w Luv & Frndshp whum u will choose??
& i just lukd at my frnds nd said-"salo ab to Ladki chunne do"
by Pak101.com (few years ago!)
1 Hspitl k emrgncy ward mein hr Itwar sbha 11 bjay bed no15 pe jo bhi mariz hota wo mar jta:-O
jb mustqil esa hua to us jaga ko asib zda qarar dy diya gya:-/
yh pta lganay k lya k yhan aisa kiun ho raha hy,Itwar subha 11 se kuch dair phly 1 mariz ko bed no15 pr laya gya%-)
Hspitl ka pora amla or kuch molana bhi wahan mojod thy.
11 bajay hi emrgncy ward ka darwaza khula or 1 safai wala pathan andar aya or atay hi bed no 15 k Oxygen mchine ka plug nikal k apna moble chargng py lga dia:-D
by lescol (few years ago!)
Pathan: Miss apne kal mujhe call q ki thui kya kaam tha mujh se??
Teacher: Main ne to koi call nhn ki.
Pathan: To phir mere mobile pe kyun likha tha "1 miss call"?
by Abdul Hannan (few years ago!)