tum larkiyaan itni khabsorat kyn hoti hooo
Boy….
tum larkiyaan itni khabsorat kyn hoti hooo .
Girls..
kyn k ALLAH ney hum ko apney hatoon sey banaya hai
Boy….
bol tu aise rahi ho jesey hum net sey download howe hain
by Mazhar Khan (few years ago!) / 930 views
Similar Jokes
USA:We 1st landed in Moon.
Rus:We 1st landed in Venus.
Santa: 1st landed in Sun
USA: U cant. Its too hot
Santa: We landed at Night
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend Ne Girlfriend Ke Purse Mein Se Mobile Phone Nikala Aur Socha Ki Chalo Check Karta Hun Ki Isne Mera Number Kis Naam Se Save Kiya Hai
Aur Jab Usne Apna Number Dial Kiya To Jo Naam Screen Pe Aya Usko Dekh Ke To Bechare Ke Hosh Hi Udd Gaye,
Likha Tha, Recharge Wale Bhaiya.
by Pak101.com (few years ago!)
1din Papu 4 bje uth gya
Ma-Papu mera putr, Papu mera sher, padh likh k paisa kamaega dher.
Papu-Na main tera putr, na koi sher, susu karn utha si, so jaunga fer
by Pak101.com (few years ago!)
Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?
circuit:simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek Pathan Ne New Car Li:
Aur Drive Pe Nikla.
Thora Aagay Gaya to Toll Plaza Aaya.
Aadmi Bola Han Khan G?
Pathan: Full Kar Do.
by Abdul Hannan (few years ago!)
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
Teacher: Paper main hath ki diagram ka koi question nhi
sardar:main paper banany waly pe lanat bhej rha hun..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Father: I hear you skipped school to play football.
Son: No I didn't, and I have the fish to
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy 2 othr boy:dude,y r u aftr dat
grl,she alrady has a bf?
He Replyd -
Khali kursi pe to koi b baith sakta
hai..dum hai to kisi ko utha ke baitho".
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Saach aur Veham main kiya farak hai?
Boy : Aap hum ko padha rahi hain ye SAACH hai. Aur hum padh rahe hain ye aap ka VEHAM hai.
by haleema sadia (few years ago!)
1 din sardar ji ko bht I love you k sms aa rhe they.
Dost ne pucha, ” sardar ji! kher he ajj bht I love you k sms aa rhe hen?”
Sardar ne jawab diya, ” O nayi yaar! aj ghalti naal teri bhabhi da fone le aya waan.”
by Pak101.com (few years ago!)