Boy 2 othr boy
Boy 2 othr boy:dude,y r u aftr dat
grl,she alrady has a bf?
He Replyd -
Khali kursi pe to koi b baith sakta
hai..dum hai to kisi ko utha ke baitho".
by Pak101.com (few years ago!) / 867 views
Similar Jokes
Mat kar dost apni girl friend se itni mohabbat,
Woh aankhon se war karti hai,
Maine dekha hai uski aankhon me,
Woh mujhse bhi pyar karti hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar: Aj Mere Parosiaan Da Bacha Gum Ho Gia. Main Mashwara Ditta Te Menu Bohat Kutt Pai.
Friend: Tu Ki Mashwara Deta C?
Sardar: Main Kiya Google Te Search Kar Lo.
by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer:
Baji bhooka hoon, Allah k naam thora sa khana dedo.
Baji: Khana abi nai paka.
Faqeer:Baji number likh lo jab pak jay to misscall de dena,
by Pak101.com (few years ago!)
Aurat aur Newspepar me kya aik jesa hai????
?
?
?
1} dono hi bahut batuni hote hai.
2} dono jahan bhi jate hai bahut si news sath lekar jate hai.
3} Purani ho jaane ke sorat mein dono ki he nahi hoti.
by Abdul Sami (few years ago!)
Customer-Teri Cow Ki 1 Ankh Kharab Hai, Fir Bhi Tu
25,000 Mang Rha He.
Santa- Tuze Cow Dudh Pine K Liye Leni Hai Ya Nain-Matkkane Ke Liye.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi apne dost ki kabar par phool daal raha hota hai.
Aur brabar mein bhi, ek aadmi apne dost
ki kabar par chawal daal raha hota hai.
Pehla aadmi doosre se kehta hai,
Ye tumhara dost phool sunghne kab uthe ga
Doosra aadmi,
Jab tumhara dost chawal khane uthe ga
by Pak101.com (few years ago!)
Wapda walon se hamain itni Muhabat hai faraz,
.
.
.
Agar wo rooth jaye to hame Neend nahi ati
.
.
Yaar ye light kab aye gi…..
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya Key Aapko Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai?
Biwi: Apney Husband Ki Cheque Book….
by Pak101.com (few years ago!)
Ques:
Why Do Sardars Have See-Through Lunch Box Lids?
Ans:
So They Can Tell
If They Are Going To Work Or Coming Home!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
I Was In A ‘Taxi’ When The Taxi Driver Said: “I Love This Job..! I Am My Own Boss; & No Body Tells Me What To Do..!” Then I Replied: “Aage Sey Left Le.
by haleema sadia (few years ago!)