Sardar made a call to the airport
Sardar made a call to the airport.
Asked,”How long is the journey from Punjab to America?”
Receiptionist: “One second sir….”.
Sardar: Ok, thank you..!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 996 views
Similar Jokes
Ek baar ek sardar ki pant phat gai,
Tailor se silwa kar bill poocha,
Tailor: 250 Rs.
Sardar: Yeh lo 500Rs.
Tailor: 500 kiyu?
Sardar: Bill sun kar dobara phat gai!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
MOLU Tum Bahaduri Wala Kon Sa Kaam Kar Sakte
Ho
GOLU: Mai Saanp Se Khel Sakta Hu
MOLU: Kaise
GOLU: Mere Mobile Main Saanp Wala Game Jo Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sadar USA mein tha.
1 building mein aag lag gae.
Sardar Fire Brigade se:Tum logo
ko Nechey Phainko main Catch karon
ga.
Pehle 1 Larka aya phir larki phir
admi phir aurat Sardar ne sab ko
pakar liya
Phir 1 Habshi aya to Sardar ne
chor diya aur bola:
O kanjro jehray sarr gaye ne O
te na Sutto…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ktne Ghuroor Main Hai Wo Mjhay Tanha Chor K
“Faraz”
Unhain Maloom Nahi Mery Pas Or B lash pash larkio K Number Hain
(,”)/
/) ( Ja garak hoja
,/¡_ sali tm
by Abdul Hannan (few years ago!)
Gilrs :Main tumhare liye rakhi layi tumne kyu nahi bandhwai//
boy:Agar kal main mangalsutr launga to kya tum bandhwa legi//
Baaaaaat karti hai///
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik pathan Amma rozana bus my conductor ko kaju or badam khany ko dia karti thi.
conductor : Amma ap mujhy roz kaju, baam khany ko kiyo deti hi.?
Amma : Mere dant to rahy nai beta sirf choos k phenkna acha nai lagta . socha kisi k pait me hi chaly jaen
hahahahahaaaaaa....
by @irha@ (few years ago!)
Premi:-darling,aaj aisi koi romantic baat karo jisse mere pair zameen per na rahe.
Premika:-to aap faansi kyon nahin laga lete?
by Pak101.com (few years ago!)
PUPIL: I plan to do absolutely nothing for the next
three months.
TEACHER: That should be easy You've had nine
months of practice doing that in school.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: oye teray chotay bhai ki moonchain hen or teri nahi hen?
Aisa kiun?
2nd Pathan: Is main kiun wali kya bat he?
Wo Abu pe gya he or me ammi pe.
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu: Papa Papa, Mujhe Naya Cycle Dila Do Na ??
Papa: Roz Ke Roz Kuch Nayi Demand, Jaake Chup Chap Padhai Karo !!
Pappu (Gusse Se): Accha Toh Aap Nahi Dilaoge ?? Soch Lo
Papa: Kaha Na Abhi Nahi….
Pappu: Thik Hai Toh Kal Ramleela Maidan Mein Mileinge…..
Papa: Matlab
Pappu: Gandhigiri and Annagiri Zindabad
by Pak101.com (few years ago!)