Kundi laga k
Girl:meri skin soft hai or color fair.me kia laga k soya karun?
Docter:kundi laga k soya karo.
by Sabir shah (few years ago!) / 848 views
Similar Jokes
Pathan:molvi sahab koi aisa tareeqa btao k mai khao peeo or mera roza na tote
molvi:logo se mukke or laat khao or gussa pee jao roza nai tote ga.;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Netaji Ne Ek Bacche Ko Bhiksha Maangte Hue Dekha, Netaji Unke Paas gaye Aur Samjhaya, Beta Tumhe School Main Hona Chaiye Tum Yahan Kya Kar rahe Ho.Baccha Bola School Gaya Tha Par Wahan 1 Rs Bhi Bheek nahi Mili.
by Pak101.com (few years ago!)
Hansi ko IÑBÖX
Anso ko ÖUTBÖX
Gusay ko HÖLD
Muskan ko SÉÑT
Help ko ÖK
Dil ko VIBRÄTÉ kro
Phr dekho zindgi ki RIÑG TØÑÉ
kesi pyari mehsos hogi.
by Abdul Sami (few years ago!)
Pathan: Mera ghar ground floor pr hai, Lift se upper aa jana.
Major Rohail: Ground floor pr hy to lift kyu?
Pathan: Pehle 2 floors pr parking hy, us k upper mera ghar hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ladkiya Dusri Ladkiyo Ko Gift Mein Perfumes, Ear Rings, Jeans, Tops Ya Choclates Deti Hai.
Aur Ladke
“Ye Le Ladki Ka Number, Bas Mera Naam Nahi Ana Chahiye“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: You aren't paying attention to me. Are you having trouble hearing?
Pupil: No teacher, I'm having trouble listening!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: CONDOM Ka Full Form Kia Hota Hy?
GIRL,
C=Control
O=Of
N=Natural
D=Drops
O=Of
M=Man Power.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A student was heading home for the holidays. When she got to the airline counter, she presented her ticket to New York. As she gave the agent her luggage, she made the remark, "I'd like you to send my green suitcase to Hawaii, and my red suitcase to London."
The confused agent said, "I'm sorry, we can't do that."
"Really??? I am so relieved to hear you say that because that's exactly what you did to my luggage last year!"
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:" kaisi ho...??
Girl:" fine :))
.
Boy:" missing me..??
Girl:" :p
.
Boy:" yaar meri tabiyat kharab hai
Girl:" :O
.
Boy:" aaj kaisa din guzra...??
Girl:" ;)
.
Boy:" busy ho...??
Girl:" II??? B-)
.
Boy:" Koi paas hai... ??
Girl:" kaha na nahi :@
.
Boy:" To pagal ki bachi saali munh se kuch
phoot bhi, apne baap ki shakle kyu send kar
rahi hai.. ??
Girl:" :'((
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Mey 4 yrs ka hun, or tum?
Girl: Mey b 4 yrs ki hun
Boy: To phir chal na, sharmana kya?
Girl(sharmate hoie): kahan?
Boy: Polio k qatry peeney…:-P
by Mazhar Khan (few years ago!)