Boy kaisi ho Girl fine
Boy:" kaisi ho...??
Girl:" fine :))
.
Boy:" missing me..??
Girl:" :p
.
Boy:" yaar meri tabiyat kharab hai
Girl:" :O
.
Boy:" aaj kaisa din guzra...??
Girl:" ;)
.
Boy:" busy ho...??
Girl:" II??? B-)
.
Boy:" Koi paas hai... ??
Girl:" kaha na nahi :@
.
Boy:" To pagal ki bachi saali munh se kuch
phoot bhi, apne baap ki shakle kyu send kar
rahi hai.. ??
Girl:" :'((
by Pak101.com (few years ago!) / 901 views
Similar Jokes
Teacher 2 Student s : Copy Per Train Banao Ma5
mint Mein Ati Hun .
10 mint Baad ,
Teacher : Train Dikhao ?
Student : Aap Late Hogayi Train 5 Mint Pehle Chali Gai …….!!
by Pak101.com (few years ago!)
SNTA Radio Thik Karwane Gaya..
Mechanic Ne Dekh K Kaha-Ye Thik He Par MAUSAM
Kharab H,
Isliye Nhi Chal Rha.!
SANTA-Le 100 Rs. MAUSAM Naya Daal De..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife:sunoG Kaam krte waqt mere ko baho me mat lia karo
Tabi Kamwali boli:
Madam achhi Tarah se samjha do,mai to bol-bol ke thak gai..
by Pak101.com (few years ago!)
I think I need glasses
Patient: Doctor, I think I need glasses.
Teller: You certainly do! This is a bank.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: "what's the further away, America or the Moon?"
Student: "America!"
Teacher: "America? Whatever gave you that idea?"
Student: "Simple, We can always see the moon from the india, but not america!"
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu: Tum kaunsi soap use karte ho Naman ?
Naman: Main Chaman Soap, Chaman Paste aur Chaman Shampoo use karta hoo….
Pappu: Yeh kya international brand hai ?
Naman: Nahi, Chaman mera room mate hai….
by Pak101.com (few years ago!)
Chota Sardar:”Amma” Raat
Main Bathroom Da Darwaja
Kholiya Te Light Aapi Jal
Pae
,
,
,
,
,
,
AMMA,Way Haraam Diya, Tu
Fir Frej Wich Mutar Kr Ditta
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hello G! Main Shahrukh Khan bol raha hoon "KO BANEGA KARORPATI" se mere samne aapki girl friend bethi hain jo ke bohat acha khail khail rahi hian, Ab agli awaz unki hogi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . "BACHAO, BACHAO, BACHAO
by Mazhar Khan (few years ago!)
Nurse : Mubarak ho aap ke ghar ladka paida hua hai.
Santa : Wah g wah kya technology hai,
Biwi meri hospital hai,
aur bacha mere ghar paida hua hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Butterfly Dekhni Hai
Santa was Throwing Pieces of
Butter Out Of The Window
Jeeto : Kya kar rahe ho tussi?
Santa : Ojee, Mujhe Butterfly dekhni hai
by Pak101.com (few years ago!)