Galileo Use Lamp 2 Study.
Galileo Use Lamp 2 Study...
.
.
Graham Bell Use Candle 2 Study...
.
.
Shakespeare Use Street Lyt 2 Study...
.
.
.
.
.
Moral- Sab Apne Jaise Hi The,
Din Me Tym Paas Karte Or Raat Me drama bazi ...
by Mazhar Khan (few years ago!) / 837 views
Similar Jokes
Ek servey se pata chala hai k
Pakistan mein sab se ziada istemal honey wali cheez
.
.
.
.
Bareek pin wala charger hai.
by Pak101.com (few years ago!)
BOY: chalo kisi sunsan jaga par ghomney chalen !!!
Girl . Tum asey wesey harket to nahen karogay?
Boy . Nahi
Girl. Phir rahnedo kiya faida !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mankind will never see an end of trouble until.
lovers of wisdom come to hold political power,
or the holders of power.
become lovers of wisdom.
by Abdul Sami (few years ago!)
Pappu:miss gandhh g k sar pe baal kiun nai thay?
Miss:ye akalmand logon ki nishani hoti hai
pappu:tab hi larkiaon k itne lambe baal hote hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: zameen per rehny waly janwer bachy dety hain,
hawa main urnay waly andy daitay hain,
Woh konsi cheez hai jo hawa mai bhi
urti hai or bachy bhi deti hai??
... .
.
.
Answer: air hostess
by Pak101.com (few years ago!)
Thank God Ekta Kapoor Ended Her K Fixation,
Imagine What Her Serial Bade Acche Lagte Hain Would Have Been Called ?
Khade Acche Lagte Hain.
by Pak101.com (few years ago!)
A lecturer delivering a talk on the demoralizing effect of legal separation said, "Love is a quest; the proposal a request; the giving in marriage a bequest; the actual marriage, a conquest."
"What is a divorce?" a voice from back asked.
Swift as lightning came the reply,"Ah, that's the inquest."
by Mohammad Ali (few years ago!)
Bush: Tujhe swimming aati hai?
Laaloo: No!
Bush:Tere se kutta acha hai jo swim kar leta hai.
Laaloo: Tujhe aati hai?
Bush:Haan!
Laaloo: Fir tere mein aur kutte mein kya farak hai…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jailer: Phaasi se pehle kisse miloge?
Santa: Biwi Se
Jailer: Maa-Baap se nahi
Santa: Maa-Baap to agla jnm lete hi mil jyenge
biwi ke liye sala phir 25 saal wait karna padega!!
by Pak101.com (few years ago!)
Yar Tumhare Number ka
Keya Problem hy?
Me ne abi call ki tou
operator boli
Welcome 2 Jungle
ap Ka Matloba Bandar
Darakht se UltaLatka Hua Hy plz
Try Later,
by Abdul Hannan (few years ago!)