A boy and a girl play ludo
A boy and a girl play ludo. Boy agar 1,2,3,4,5 aya to i will kiss u.
Girl- what? Acha ..Agar 6 aya to.
Boy- Kabhi ludo nahi khela kya, 6 aiya to phir se meri bari….
by Pak101.com (few years ago!) / 943 views
Similar Jokes
ek jin sharab penay insan ki shakal ma gaya 12 glass py gya.
sardr:tenu chaddi nahi ?
Jin:maa jin hoon
sardar:lay chadd gayi Kanjar nuu :)P
by umair Khan (few years ago!)
Santa-kaha ja rahe ho?
Banta-Police Station,Mere ghar chor aya he
Santa-BV ko akela chod dia
Banta-Nhi,usne chor ko baho me jakad rakha hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teachr: Tum bade ho kar kya kroge?
Santa: Shadi
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa: DADDY
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: Kya Daru Pine se khaansi jati h?
Banta: Kyun nhi jayegi? Jab mera ghar, khet, paisa sab kuchh chala gaya to teri khansi kya cheej h
by Pak101.com (few years ago!)
Science ki Jadeed Tehqeeq k mutabiq,
NASWAAR se eye sight taiz hoti hai,
Saboot?
?
?
?
?
?
?
PESHAWAR main CHAND aik din pehle nazar aajata hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa-Tum Meri Shadi Me Aaoge Na?
Banta-Mai Un Logo Me Se Nahi, Jo Musibat Ke Waqt Dost Akela Chhod De.
Main Zarur Aaunga
by Pak101.com (few years ago!)
Kuch log dozak mein bary aram se soay huy thy
Farishta : yaar ye koon log hain?
Daroga : ye sab pakistani hain loadshading ki waja
se garmi ki aadi hain .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Angry boss: Tumne kabhi Ullu dekha hai?
Executive (sar jhukate hue): Nahin sir.
Boss: Niche kya dekh rahe ho ? Meri taraf dekho.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: I love U. Tm dunya ki sabse khubsurat larki ho.
Girl: Acha per tmhre pechy mjhse b zyada haseen larki khari ha.
Boy turn back bt wahan koi nai tha.
Girl: Agar tum mjhse pyar krte tou kbhi pechy nai murty. . . .
MORAL:
Aby moral woral kch nai bachi tez nikli….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Judge-Tumne Dn me Chori Karne Ki Himat kaise ki?
Chor- Mujhe is baat ka dar tha ki
Raat ko Mujhe akela Paakar Koi Loot na le..
by Pak101.com (few years ago!)