mun mai pani aana

Teacher: Es mohawary ko estimal karo "mun mai pani aana"
.
Pathan Student: Jaisy hi mai ne Nal ko mun laga ke Nal chalu kia, tu mairy mun mai pani agia

by Mazhar Khan (few years ago!) / 918 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Tumhaare aur harish ka

Teacher: tumhaare aur harish ka answers ek jaise hai. woh kaise?

Student: kyunki question ek hi tha na masterji, isliye :-

by Pak101.com (few years ago!)
love :p.

*Love b4 Marriage*
Janu...tum nahe to mei nahe,
mei nahe to tum nahe...

*Love after Marriage*
"baghairta"...Aj tu nahe ya me nahe

by @irha@ (few years ago!)
Ek Student Ki Aakhri Khwaish

Ek student ki aakhri khwaish Mujhe jala dena ya dafna dena, maru to 1 ghoot beer pila dena, mein tajmahal nahi chahta dosto, meri kabrpar girls hostel bana dena!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa se uske pita ne pucha:

Santa se uske pita ne pucha: Tumhari class mein sabse mehnati student kon hai?

Santa: Sabse mehnati to mein hi hu.

Pita: wo kaise?
Santa: homework dikhane ke baad sare bache baith kar pdhai karte hain, tab mein akela hi pichli bench per khada rehta hu.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Se Loot Maar

Pathan:
Raat Mujhy 1 Aadmi Nay
Chaaku Dikha Ker Loot Liya

Friend:
Lekin Tery Pas To
Hamesha Gun Hoti Hy

Pathan:
Wo Main
Nay Chupa Di Thi,
Warna Wo Bhi Lay Jata!

by Pak101.com (few years ago!)
Divorce and Legal separation

"The difference between divorce and legal
separation
Is that legal separation gives a husband time to
hide his money."

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik mundar main

Aik Munder main buri neeyat wale gaeb ho jate
they.Amitab gya wog gayab, Hirithik gya woh
gayab,Akshey gya woh gayab, Ashwarya gai
Bhagwan gayab

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye

Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye .

Doctor: Trust me mai shareef admi ho…. .

Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
New Krishna to Radha-

New Krishna to Radha-
Main Krishna Kanhaiya aur tu
Radha Gori
Main Kites ka Hritik tu Barbara Mori
Radha – Jyada line mat mar coz i Hate Luve
Story…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nurse Doctor

Nurse;doctor,rhe man u have just treated collapsed on the front step, wht should i do?
doctor;turn him around so it looks like he was just arriving

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook