Pathan:molvi sahab koi aisa
Pathan:molvi sahab koi aisa tareeqa btao k mai khao peeo or mera roza na tote
molvi:logo se mukke or laat khao or gussa pee jao roza nai tote ga.;-)
by Pak101.com (few years ago!) / 999 views
Similar Jokes
Pathan ne Darya mai Dobtay hoye 1 Aadmi ko bachaya.
Or Thori Dair Baad Dobara Phenk diya:
Kisi ne kaha ye kiya kia?
Phatan: Purani Kahawat hai
"Neki Kar Darya Mai Daal"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wife:
Aap mujhe talaaq bhi de dain tab bhi me ghar ka darwaza pa beth jaon gi magr ap se door kabhi nahi jaon gi suna aap ne...!
.
.
.
.
.
.Husband:
Zanani ban zanani
gillani na ban.
by shaukat (few years ago!)
GOLU:Yaar, mai kuch bhi karta hu to meri biwi
beech me
aa jati Hai
MOLU:Yaar,tu car chala kar dekh
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baris k mousam me apka dil machalta
hoga,
Pani me bhigne ka dil krta hoga
Isme apki galti nhi
Is mousam mai har mendhak ka aisa
hi krta hoga.
by khalid hussain (few years ago!)
CIRCUIT: Oye Short Circuit yeh light bulb pe baap ka naam kya likh raha hai?
SHORT CIRCUIT: Apun baap ka naam roshan kar rehle hai
by Pak101.com (few years ago!)
Train me 1 ladke ne T.T.E. Se kaha
.
"Mujhe subah 4 baje patiala utha
dijiye ga, main na jagu to jabardasti utar dijiyega,
Muje subah interview dena hai."
Subah 8 baje ladka jaga to patiala nikal gaya tha...!
Ladka TTE ko maa bahen ki
galiyan dene lga..!
Logo ne TTE se kaha ke wo apko
galiyan de raha hai aur appchup-
chap sun rahe hai.!!
.
TTE :- Main ye soch raha hun ki,
.
Subah jisko maine Zabardasti utar diya hai Woh kitni galiyan de raha hoga..:p
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar 2 Kanjos:
Sari Dunya Mazar Ko Chom Rhe Hai Or Tu Is Admi Ko Chom Rha Hai
Kyun?
Kanjos:Chup Kar Ja Bwaqoof!
Tujhy Pata Nhe K
LANGAR Yehi Bantay Ga
by Pak101.com (few years ago!)
Kuch log itne
Itne
Itne
Itne
Itne
"Perfect" hote hain k un k liye
Tareef k alfaz kam par jate hain
for Example
"Aap"
.
.
.
Mujhe hi dekh lain!! ;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
A sardar was running with his pregnent wife,who
was about to deliver, when another sardar asked
him, O pernam singh, oye woti nu ais haal vitch le
ke kithey puj rya vain, pernam singh replied,assi
Pizza hut chaley aan, sunya aa othey free delivery
hondi aaa
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Memon Ki Bv Bimar Thi
Light Na Hone Ki Waja Se
Usne Candle Jala Di Or Bola:
Doc Ko Lene Jarha Hun
Agar Tumhe Lage K Tum Nahi Bachogi To Plz
Candle Bujha Dena..
by Pak101.com (few years ago!)