Boy: i want to say something

Cute Insult:

Boy: i want to say something to u Gal: wt ?!
...
Boy: Its 3 words & 8 letters
Gal: i know. Its I luv u, ...but i dont!

Boy: No !!
Gal: den wt?!!!
.
Boy: GO TO HELL !!!
lolzz....

by Pak101.com (few years ago!) / 909 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

The judge fined me for stealing again.

Santa: The judge fined me for stealing again.

Banta: Why in the world do you keep stealing?

Santa: I have to steal to pay those.

by Pak101.com (few years ago!)
Chamdi Chali Jaye Par Damdi Na Jaye

Kanjus Lala Muftimal Ko Bijli Ki Taar Choo Lene Ki Wajah Se Current Ka Jatka Laga.

Biwi Ne Gabrate Hue Puchha: “Aap Theek To Ho Na?”

Kanjus: “Main Theek Hoon Tu Meter Dekh, Unit Kitne Badhe?“

by Pak101.com (few years ago!)
One person

One person :-CA karne me kitna kharch aata hai

CA Student:-Paise to bahut kam kharch hote hai bhai, par JAWANI puri kharch ho jaati he

by Pak101.com (few years ago!)
Excitement in Examz!!!…

Cricket is getting excited day by day with the introduction of ICL n T20…

Same rules should be applied in Examz!

(1) Exams Timing Should Be Reduced To One Hour.

(2) Power Play – No Invigilator In Exam Hall For 1st 15 mins.

(3) Cheer Leaders – To Dance After Every Right Answer Written.

(4) Strategic Time-Out – Time For Students For Discussion.

(5) Super Over – Chance For Students To Form Their Own Question.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Ladka Ladki dekhne gaya,

Ladka Ladki dekhne gaya,
Thodi der chup baithe ke baad bola= English chalegi na?
Ladki(Sharmate huye)= Soda saath me ho to Desi bhi chalegi.

by Pak101.com (few years ago!)
Nepali: Uuu shab ji

Nepali: Uuu shab ji ye sham singh ka mobile kahan milega?

Salesman- Pta nahi.
Nepali: address to isi shop ka hai.

Salesman: abey ye sham singh nai SamSung Hai.(Jas)

by Pak101.com (few years ago!)
sardar: Cheel ko english main kiya kehte hain ?

sardar:
Cheel ko english main kiya kehte hain ?
2 sardar:
Eagle
...
Sardar:
Agar cheel beemar hojaye to ?

2 sardar:
illegal ....

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ne 2 bar wojo kia

Pathan namaz parhne gia
or 2 baar wojo kia
kisi ne pocha:khan sahab 2 bar kis lye wojo kia?
Pathan:aik baar toot gia to dosra kam aae ga.

by Sabir shah (few years ago!)
Blood Test Ki Tayari

Pathan BLOOD Ke bare mein book parh raha tha

Wife: Aaj yeh book kyu parh rahe ho ji?

Pathan: Mujhe doctor ne kaha hai ke kal mera BLOOD test hai iss liye test ki tayari kar raha hoon.

by Pak101.com (few years ago!)
Ye building kitne din mai

AMERICAN : Ye building kitne din mai bani hai?

PATHAN : 1 maah main,
...
AMERICAN : Ye hmare mulk main to 2 weeks main ban jati hai,
...
Thora agay jane k baad phir Poucha : Ye building kitny din main bani hai?

PATHAN : Sirf 2 weeks main,

AMERICAN : Hmare mulk main to 3 days main ban jati hai,

Habib bank plaza k pas sey guzrey to AMERICAN ne poucha : Ye building kitney din main bani hai.?

PATHAN :
Pata nhi Subha to nhi thi :)

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook