Yaar maine apni girl friend
SARDAR : Yaar maine apni girl friend ko gift dena hai, kya du?
2ND : Gold ring de de.
1ST : koi badi cheez bata.
2ND : M.R.F ka tyre de de.
by Pak101.com (few years ago!) / 1103 views
Similar Jokes
A promising young man
should go into politics so that he can
go on promising for the rest of his life.
by Abdul Sami (few years ago!)
Once Laloo was coming out of airport.
As there was huge rush the security guard told Laloo “WAIT SIR“…
For which Laloo replied “65Kgs” and moved on…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Ne Makhi K Par Kaat K Kaha
"Urr Ja..."
Jab Makhi Nahi Urri To Usney Kaha...
"Sabit Hota Hai K Makhi K Par Kaat
Diye Jaein To Wo "Behri" Ho Jati Hai
by @irha@ (few years ago!)
Ek dost dusre dost se tum udas kyun ho?
Dusra dost: mene apne papa ko ek kitab ke liye paise bhejne ko likha tha
Pehla dost: To kaya unhone paise nahi bheje?
Dusra dost: Nahi, unhone mujhe wo kitab bhej di.
by Pak101.com (few years ago!)
JIN admi sy:
kya hukm hy mery aqa
Admi:mere lye "sheela"sy shadi ka intzam kro,
... .
.
.
Jin:Aqa hukam kro begerat mat bano BHABI hy tmhari;)
by Pak101.com (few years ago!)
boy to teacher: miss aap muje mere mobile per call kiya tha.
techer nahi to kiyon poochraheho?
boy : kal mere mobile me ek miss call tha khoun miss ne call kiya patha nahin?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
3 Fastest ways to spread rumors
Tele - phone
Tele- vision
Tele - Women
by Umair Shah (few years ago!)
Pathan hospital k bahar zor zor se ro raha tha,
Kisi ny poocha k q ro rahy ho?
Pathan :
20 saal k baad beta paida hua wo bhi
chota sa...:-)
by @irha@ (few years ago!)
GIRL-kya tm mjsepyar krte ho?
golu-ha
grl-lekin tm to meri parwah nhi krte
golu-oye...pyar krnewale kisi ki parwah nhi krte
by Pak101.com (few years ago!)
Advocate-Talak kar wane k 5000 lagenge.
Men-Pagal ho kya? Panditji ne 51 me shadi karye thi.
Advocate-To saale dekh liya na saste kam ka natiza.
by Pak101.com (few years ago!)