Yaar maine apni girl friend
SARDAR : Yaar maine apni girl friend ko gift dena hai, kya du?
2ND : Gold ring de de.
1ST : koi badi cheez bata.
2ND : M.R.F ka tyre de de.
by Pak101.com (few years ago!) / 1104 views
Similar Jokes
BOY: chalo kisi sunsan jaga par ghomney chalen !!!
Girl . Tum asey wesey harket to nahen karogay?
Boy . Nahi
Girl. Phir rahnedo kiya faida !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 larka apni door ki Aunty k ghar gaya.
Usay kafi dair ho gye ,
Aunty ne kaha beta aaj tum GUDDU k pass so jao
Larka bola rehne dain me bahir sofay par hi SO jata hun.
Subah 1 khoobsurat larki chai lekar aai
to larke ne pucha ap kon?
Larki: Main GUDDU aap kon??
Larka: main ullu ka Patha………
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Air Hostes 2 Lalu:
Sir, Are You Vegetarian Or Non-Vegetarian?
Lalu: I Am Indian!
Air Hostes:No Sir! Are You Shakahari Or Masahari?
Lalu:Na Re Sasuri I Am Bihari!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pagal dentist se:
kya dard k baghair daant nikaal lete ho?
Dr: nahi
Pagal: Main nikal leta hn.
Dr: wo kaise?
Pagal: Hee hee hee hee hee hee hee ;) :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Responses Of Kiss;
American Girl
Kiss Me In front Of Everyone,
Indian Girl
Lets Go In The Corner And Kiss Me
Pakistani Girl: Jaldi Kro,
Light NA AAJAYE..;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Pappu Ki Biwi Aur Kutta Dono Beemar Ho Gaye,
Pappu Un Dono Ke Liye Dawa Lene Gaya Aur Dukandar Ko Kaha Ki,
Dono Ki Dawaein Alag Alag Lifafe Main Daal Kar Unke Naam Likh Dijiye,
Main Nahi Chahta Hain Ki Mere Kutte Ko Kuch Ho Jaaye.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Road pr koi mar Gya tha.
Rush lagne ki waja se 1 sardar ko Dekhne Ka Moqa Na Mila to
sardar bola
HAT JAO YE MERA BAAP He
lash larki ki thi
by Pak101.com (few years ago!)
Wo mujh se kehte thi teri zindagi ku janat bana dun gi
magar banani us ku daal bi nai aati
by Sabir shah (few years ago!)
Kabhi kehta tha dost mera ke
“Jaan bi maango to hazir hay ”
Aaj apni Biwi ko jan ketha hay
Aur maangta ho tu galiyann deta hai …!
Matlabi saala……
by Mazhar Khan (few years ago!)
sonu-yaar,maine gf ko sms kiya ki main raat ko aaunga...raat me geya to wo kisi aur k sath thi
monu man chota mat kar yaar msg nhi mila hoga
by Pak101.com (few years ago!)