Air hostes to lalu
Air Hostes 2 Lalu:
Sir, Are You Vegetarian Or Non-Vegetarian?
Lalu: I Am Indian!
Air Hostes:No Sir! Are You Shakahari Or Masahari?
Lalu:Na Re Sasuri I Am Bihari!!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 845 views
Similar Jokes
Ek bacha exams mai fail ho gaya aur ghar aa kar zor zor se rone laga.
Baap ne us ko chup karwate hue kaha: Beta, sabr karo, tumhari qismat mai yahi likha tha.
Bacha (jaldi se) : Jee Papa, yeh to acha hua ke mai ne sara saal kuch nahi parha,warna sari mehnat zaya ho jati.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Basanti : Ek baat batani hai, par please muje marna nahi. Veeru: Bolo. Basanti: Mein Pregnant hu! Veeru: It's a very good News. Basanti : Shadi se pahle pitaji ko bataya tha to bahut maar padi th ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Log ap ko bura kahe D0NT MIND Pagal kahe gussa na hona
Jahil kahe to b cool rahna
Lekin agar khobsurat kahe to rakh k chamat marna
Q k mazaq ki b 1 had hoti ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Hair cutting k kitne lete ho?
Banta Barber:- Rs 30
Santa:- Shaving ke?
Banta:- Rs10
Santa:- Shave My Head
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher said to Sardar: Write here your best friend’s name in English.
Sardar wrote: ‘ Beautiful Red Underware’
Teacher: What’s this mean?
Sardar: His name is Sundar Lal Chaddi
by Pak101.com (few years ago!)
Dedicated to All boys:
..
“Apki kahani humari zubani”
.
.
.
.
.
.
.
.
Apke pas dimag hai,
chalta ni alag baat hai..
.
.
Aap smart hai,
koi manta nai hai alag baat hai..
.
.
Ap sareef hai,
lagta nai alag baat hai..
.
.
Kaafi izzat hai apki,
koi karta nai alag baat hai..
.
.
Apki bezzati ho rahi hai..
Aap phir bhi ye post padhke hass
rahe
hai..
‘kya baat hai’…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Why aren't you doing very well in history?
Because the teacher keeps asking about things that happened before I was born!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan College Mein 1 Black or 1 White Shoes Pehan Aya
Techer: Ghar Wapas Jao or Change Kar K Aao
Pathan: Koi Faida Nai Sir Ghar Pe B 1 Kala oR 1 Safaid Hi Para Hy…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Admi GOLU Ko Mar Raha Tha
Logo Ne Poocha K Q Maar Rhe Ho
Aadmi-Sala 1 Ghante Se Pooch Raha Hy K
Phir Sailab Kb Aaega
Muje Rashan Nai Mila
by Pak101.com (few years ago!)
I broke up my relation.. :( :( :(
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
with books ...
Bohat hogya yaaaarr... :p :p
Hmary bech main kuch
understanding hi nahi thi.. :D
by khalid hussain (few years ago!)