Dost ke bewafai
Kabhi kehta tha dost mera ke
“Jaan bi maango to hazir hay ”
Aaj apni Biwi ko jan ketha hay
Aur maangta ho tu galiyann deta hai …!
Matlabi saala……
by Mazhar Khan (few years ago!) / 907 views
Similar Jokes
Mamu -Chand toh raat ko nikalta hai, aaj din mein kaise nikal aya?
Girl -Ullu to raat ko bolta hai, aaj din mein kaise bol pada?
by Pak101.com (few years ago!)
Asmaan me tum ho, samundar me tum ho, zamin pe tum,
hawa me tum,jahan bhi dekho tum hi tum ho.
DOMEX wali aunty thik kehti thi KITANU har jagah hote hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan parti me gaya aur larki se kaha kia ap dance karo gi ?
Larki:khari ho k han kiun nai
Pathan:to baji ye ap ki kursi hum le len
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan: Tumhara Shop Ka Doodh Kharab Hai
Shrbat Me Dala Phat Gaya
Dudh Wale Ne Pocha
Konse Sharbat May Dala Tha?
Pathan : LIMOO PANI Me
by Abdul Hannan (few years ago!)
Funny Doctor to lady: Madam, your husband needs rest. These are sleeping pills.
Lady: When should he take the pills?
Funny Doctor: No madam, these pills are for you.
by Pak101.com (few years ago!)
Mareez Ney Achank Aankhen Kholty Huy Kaha:
Doctor Sahib
Kia Mera Operatn Kamyab Raha?
Sabr Say Kam Lo Beta…
Main Doctor Ni..FARISHTA Hon…
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar :
You Cheated Me
Shopkeeper:
How ?
Sardar :
You Said This Is American Made Radio
But When I Put It ON
It Says All India Radio
by Pak101.com (few years ago!)
Boy askd God: why she luvs a Rose which Dies in a day
Bt Does't luv me Who Dies 4 her Evryday
God Replied
Salaa.. Kya Dialog mara Phir se bol
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Principal 1 pathan student se: School ka time
8:30 he or tum 9:30 pe school aa rhe ho.
Pathan: O yaara! tum humara intezar mat kia karo.
School laga dia karo.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan Cycle chalate aur gungunate howe kahin
ja raha tha rastae mein ek aurat se takra betha.
Aurat chilla kar boli, “Break nahi maar sakte they
kya ???”
Pathan herat se… “Pora cycle mar deya abhi break
mar kar kia faida.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)