Walking 5 miles
When I was your age; I thought nothing of walking 5 miles to school.
I agree, I don't think much of it myself!
by Pak101.com (few years ago!) / 870 views
Similar Jokes
Exam me teacher ne nakal karne di aur kaha bahar jake
na kehna ki meine nakal karai hai.
Pathan : Na jee na hum kahenge sir to bahut kamina tha,
kutte ne seat se hilne bhi nahi diya!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: ladki phasani ati hay
Banta: nahi
Santa: 1 kagaz ka jahaz bana, use class me uda
Jab Mam puche to ladki
ka nam laga de
BAS FAS GAI LADKI
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Muftimal Baniya Newspaper Office Gaya Aur Waha Puchne Laga.
Muftimal: “Mera Chacha Mar Gaya Hai, Isko Chhapne Ke Kya Charges Honge?”
Agent: “50/- Rupaye Ek Akshar Ke”
Muftimal: “Oh Bohat Jyada Hai, Acha Likho – Chacha Guzar Gaye”
Agent: “Sir, Ismein Kam Se Kam 6 Akshar Aane Hi Chahiye”
MuftimalKuch Soch Kar: “Acha Likho, Chacha Guzar Gaye – Maruti For Sale“
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pakistani dosre se: Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???
2nd: Haan! mizaile computer se control hotay hain na...
1st: Phir tau hum jang haar jain gay.
2nd: Woh kese???
1st: Yaar agar mizaile chalanay se pahlay hi bijli chali gai tau???
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan:
Public Toilet mei Gaya to
Diwar Pr Likha tha
Dunya Chand Pr Pohnch gai hy
Aur
Tum Yahan Bethay ho
Pathan
Nechay Likh Aya
Bus
kar k
Hum B ja rha hay!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Aik dafa aik molvi movie dekh raha tha.
Doosra aadmi: Molvi sahab aap ne to kaha tha ke ap movie nahi dekhte.
Molvi: Mein is ko Nafrat Ki Nigah se dekh raha hon...
by Pak101.com (few years ago!)
Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon
Husband:
tumhay kis nay kaha?
wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain
by Mazhar Khan (few years ago!)
apke haath mein mobile hai,
chehre pe khubsurat si smile hai,
sms ki ek chhoti si file hai,
phir bhi SMS nahi karte,
yaar, yeh kaun sa stupid style hai.......
by Abdul Sami (few years ago!)
Cricket is getting excited day by day with the introduction of ICL n T20…
Same rules should be applied in Examz!
(1) Exams Timing Should Be Reduced To One Hour.
(2) Power Play – No Invigilator In Exam Hall For 1st 15 mins.
(3) Cheer Leaders – To Dance After Every Right Answer Written.
(4) Strategic Time-Out – Time For Students For Discussion.
(5) Super Over – Chance For Students To Form Their Own Question.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wo konsa 1 mazak he Jo salo pehle b studnts karte
the,
aaj b karte hai or qayamat tak karte rahenge
?
?
Bahut masti ho gayi yar
ab Kal Se Seriously Padai karnge
by Tanveer Hussain (few years ago!)