Y do u prefer
Santa:Y do u prefer prepaid connection over
postpaid?
Banta:Prepaid me bahut fayda hai,
isme call k baad bill badhne ki bajaye kam hota hai
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 849 views
Similar Jokes
Father and son went to a hotel.
Father: Waiter…..Come.
Gives us an ice cream and a cigarette.
Son: Dad…. why Ice Cream have you like a Cigarette too
by Pak101.com (few years ago!)
Traffic police chalan book nikaal ke bola: 'Naam
bol?'
Ladka: Galti ho gaya Sir...
Police: Naam Bol
... ... ... ... ...
Ladka: Sorry sir Iss baar jane do...dobara nahi hoga
Police: Naam bol
Ladka: "Trikulavattyy Thekkeparambli
Venkateshwara Swami"
Police (book band karke): "Agli baar gaadi dhire
chalana!" :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Larkiyan bus Mai 1 seat ke liye Larrh rahi theen.
.
Ek Larka kafi Dair se Dekh raha Tha, to kehne Laga:
Kyun larrh rahi ho?
Is ka hal main batata hoon. Tum me se jo umar mei bari hai, wo beth jaye.
.
.
Phir
.
.
Phir kya?
Dono girls puray rastay khari rahin.
Ufff yeh intelligent boys!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Manager: Sorry, but I can't give u a job. I don't have any more work.
Santa: That's all right, sir. In fact I'm just the right person in this case. You see, I won't ask you to give me work anyway!!
by Pak101.com (few years ago!)
Hum Kisi ki Dosti k muntazir nahi hain,
‘Faraz’
Jo Humain chor kr jaye ga Wo INSHaLLAH
Ramaan main Sahri time peeppa hi Wajaey ga…
by Abdul Hannan (few years ago!)
Bahen ki vidayi me uska chhota bhai-
Papa:Didi ro rhi h jijaji to nhi ro rhe?
Papa-Beta,didi to gate tak royegi,lek in jijaji zindgi bhar roynge
by Pak101.com (few years ago!)
Ik kudi class vich bohot late aayi.
Master: Tu late kiyon aai?
Kudi: Masterji ik munda mera picha kar riha c.
Master: Par biba, tu late kyon hoi?
Kudi: Masterji, oh munda bohot holi holi chal riha c.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Angrez ko raat me bahut machhar kaat rahe the... Usne gusse me aake saari light band kardi. tabhi room ek jugnu aaya.
Angrez: Ohhhh no!!! India ka macchar sala ab torch leke dhund raha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nurse-mubarak ho aap ke yaha beta hua he kya naam socha hai iska
baap-chhedte hue
ap itni khubsurat ho ap batao
nurse-Kutte ka bacha rakh do
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Baccho agar noice polution kam karna hai to kya karna chahiye?
Chaman: Teacher simple hai hamein apney kaan bandh kar lena chahiye…
by Pak101.com (few years ago!)