Santa Professor Called a Plumber but why??
Santa Singh professor asked a plumber to come to his college. U know Why? Because he wanted to check from where the question paper is leaking…
by Pak101.com (few years ago!) / 884 views
Similar Jokes
1 Sardar Ne Pehlwan Ko Car Se Takkar Maar Di
Pehlwan Ne Sardar Ko Car Se Nikala aur Car Se 10 meter Door Khara Kr K Road Par 1 Line Lgai aur Kaha K
“AGAR Is Line Se Idhar Aya To Maar Dalun ga”
or Khud Danday Se Car Tornay Lga.
jb Car Ka kafi Nuqsan kr Lia to Peechay Mur K Dekha To Sardar Zor Zor Se Hans Raha Tha.
Pehlwan: Tum Q hans Rahe Ho?
SARDAR: Hanstay huwey
TU gaddi Torr Rya C ty Me 5 Wari Lane Cross Keeti A
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar proposed a Girl...... Girl said Im 1yr elder to you........... Sardar said Oye No Problem Soniye, Ill marry you NEXT YEAR.
by nadeem (few years ago!)
Ek bacha paida hotay hi nurse say bola: LIGHT Hai?
Nurse: NO
Bacha bola Oh tuadi khair…
.
.
.
.
.
.
.
.
PAKISTAN wich aagia..
by Tayyab Mughal (few years ago!)
Ek Aadmi Raat Mein Sharab Pee Kar Ghar Aaya, Aur Sote-Sote
Bhagwan Ko Pyara Ho Gaya.
Upar Jakar Usne Bhagwan Se Jeene Ka Dusra Chance Maanga,
Bhagwan Ne Use Murgi Bana Kar Wapis Bhej Diya.
Murgi Ban Kar Usne Ek Anda Diya, Jaise Hi Usne Ande Ko Dekha To Uske Hosh Udd Gaye, Anda Sone Ka Tha.
Khushi Mein Usne Ek Aur Anda Diya, Aur Jaise Hi Wo Teesra Anda Dene Laga, Uske Sar Pe Kisi Ne Joota Maara.
Aur Jab Usne Aankhein Kholi To Usne Dekha Biwi Chilla Rahi Thi.
“Uth Jaa Saale, Bistar Pe Potty Kiye Jaa Raha Hai.“
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: motape ka sirf aik he illaj ha k tum sirf aik he roti khaya karo
Patient: doctor sahib ye aik riti khane se phle khani ha ya bad men
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar park me baitha tha.
Friend:Kya kar raha hy?
Sardar: Badla le Raha hon!
Friend: Kese?
Sardar:Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt barbad kar raha hon.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Ne Shadi K Liye
1 Zaheen Larki Talash Ki…
Lekin Us Larki Ne Shadi Se Inkar Ker Diya…
.
.
Kyon…?
Kyon K Wo Waqai Zaheen Thi…
by Pak101.com (few years ago!)
Facebook pe continue online rahne ka matlb
.
.
.
.
Girls hospital k samne kursi lakar baithne k barabar hai
by Sabir shah (few years ago!)
Ques: Agar dunia mai bejli nahi hoti tu TV kesay daikhty?
.
Pathan: Mom-batti jala ke !
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sheikh: Pent di SiLai Kini a?
TaiLor: 300 Rupay
Sheikh: Te Nikkr di
TaiLor: Rs 100
Sheikh: Nikkr e C De, Lambai Pairan Tk Rkhi, Namaz v Parhni Hondi a.
by Mazhar Khan (few years ago!)