Aik sardar ny raod py khari car
Aik sardar ny raod py khari car ke nichay kutty ko leta hua dekha.
To kutty ko dum say khaincha our bola,
Baar nikal waada aya tu engineer!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 943 views
Similar Jokes
Sab Kehte Hai Dunia Me
Maa-Bap Se Badkar Koi
Nhi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Isliye
.
.
.
.
.
Jaldi Se Shadi Karlo
or
Maa-Baap Ban Jao
Rishta Whi,
Soch Nyi.:-P;-):-D
by Pak101.com (few years ago!)
E.C.G of a Student:
Normal Heart
_,-._/\_,-._/\,_,-._
... EXAM Time:
_/l_/l_/l_/l_/l_/l_/l_
&
When Results r
Anounced
by Pak101.com (few years ago!)
Mujhe Laga Aap Mard Ho
Train chali, Santa ek dibbe mai chadh gaya
TT bola: kyun praaji, nazar nahi aati, ye ladies dibba hai
Santa: Sorry ji, mujhe laga aap mard ho
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: pappa agar main exam pass karunga to kya doge?
Pappa: ek cycle dilaadoonga
Santa: agar fail hua to?
Pappa: 10 cycle dilaaunga
Santa: woh kyu?
Pappa: padhaai bandh karke cycle shop khol lo
by Pak101.com (few years ago!)
Putra- “Pitaji, mai nadi me aage jaaunga|”
Pita- “Nahi, doob jaaoge|”
Putra- “Nahi dooboonga, mujhe tairna aata hai|”
Pita- “Yadi doob gaya to ghar jaakar teri khoob pitai karunga|”
by Pak101.com (few years ago!)
tiger ne sardar ko zoo mein maar dya..
.
.
.
.
... .
to aik admi ne tiger se pooocha: tum ne sardar he ko q mara
.
.
.
.
.
.
to tiger ne reply kya: itni der se meri tarf boli ja rha tha.....
.
.
.
.
"ini waddi bili, ini waddi bili
by Pak101.com (few years ago!)
1 Mast SHair Arz Hai
-
Hum To BadnaSeeb Hai K TarSay TEri Aik Deed ko
-
.
Hum Se aCHa To Bathr0oM Ka Lota Hai Jo Dekhay TEri Har CHEz Ko
by Mazhar Khan (few years ago!)
GAAV me BIJALI aane wali h sunkr log nach rhe the.
1 KUTTA b jum rha tha.Logo ne pucha,tu Q khush h?
Wo bola BIJALI aayegi to khambe b to lagenge
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki 2 Beveyan Lar pari..Aik boli k Aaj sunday Hay.or 2sari boli ni .Aaj Mondy Hay.
PATHAN Tang Aa k Bola
hum kya Pagal Hun. Jo Juma parh k Aya Hun?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ik amir Sardar ko heart surgery ke liye blood ki zarrorat thi.
Ik garib Bania us ko blood donate karta hai. Sardar usko 5 crore ka inam deta hai.
Sardar ko ik bar fir blood ki zarrorat padti hai. Bania badi khushi se usko fir blood donate karta hai. Iss bar Sardar usko ik Cadburies Chocolate gift karta hai.
Bania kaaran poochta hai.
Sardar: Ab meri body me bhi Bania ka khoon dor raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)