Dozakh bivi ki waja se
Admi:yaar me bv ki waja se dozakh me jaon ga us ki waja se roz jhot bolna parta hai
Dost:q
Admi:yaar wo roz tyar ho k pochti hai kaisi lag rahi hun
by Sabir shah (few years ago!) / 1307 views
Similar Jokes
khaali haat aap aaye the huzoor
khaali haat aap jaayenge zaroor
hamein sms na kar ke
kitne chillar bachayenge huzoor
by Mazhar Khan (few years ago!)
A man went to visit a friend and was amazed to find him playing chess with his dog. He watched the game in astonishment for a while. "I can hardly believe my eyes!" he exclaimed. "That's the smartest dog I've ever seen."
"Nah, he's not so smart," the friend replied. "I've beaten him three games out of five."
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Helmet Pehen K Bahar Nikla To Police Ne Kaha-Nikaal 50rs..
Santa:
Abe Maine Helmet Pehni To He
Police: Abe, Par Scooter Kaha He ?
by Pak101.com (few years ago!)
Titanic was sinking.
Sardar: How much the earth is far from here?
Pathan: 1 kilo meter.
Sardar jumped into the sea and asked again: In which direction?
Pathan: Downwards!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Satna: Ek bar mere upar se scooter nikal gaya, par fir bhi muje kutch nahi hua.
Banta: Yeh to kutch bhi nahi... Ek bar mere upar se aeroplane nikal gaya, me fir bhi bach gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Bivi:
ap ny pichly saal Eid per meri Ammi ko LOHY ka Bed banwa k diya tha ,
Is dafa kiya Irada hai ?
Shohar: Is saal us men CURRENT chornay ka Irada hai @ @ ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Munna ab chalne laga hai.
Husband: Kab se?
Wife: 8 din se.
Husband: Are tum ab bata rahe ho, wo kaafi dur nikal chuka hoga...
by Pak101.com (few years ago!)
Charsi Qabristan Me Churs P Rha Tha.
Police: Kya Kr Rhe Ho ?
Chrsi: Abu K Lia Dua.
Police: Ye To Bache Ki Qabr Hy.
Chrsi: Abu Bachpan Me Hi Mrgye Thy.:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar : What is the name of your car ?
Lady : I forgot the name, but is starts with “T”.
Sardar : Oye Kamaal ki gaadi hai, Tea se start hoti hai. Hamaara gaadi petrol se start hoti hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1k ladke ke chere pr infection ho rha tha toh
uske dad ose doctor k paas le gye..
checkup krne k baad doctor bola..
apni gf ko bolo lipistik ka brand change kare..tume Lakme se Allergy h
by Pak101.com (few years ago!)