Girlfriend: I can't marry you

Girlfriend: I can't marry you. I am one year elder to you.

Boyfriend: Very Good, I love you so much that I can wait for you for one year.

by Pak101.com (few years ago!) / 967 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Titanic anniversary


Today's Titanic's 94 Anniversary...


So Every True Lover is Requested...


In Memory of Jack & Rose...
To Put Their Mobile Into Water For 2 Minutes:-)

by bilal (few years ago!)
2 habshi aur aik pakistani

2 habshi aur aik pakistani ja rhy thy.un ko pari mili.us ny kaha mein t0m sub ki aik aik wish p0ri karo gi.

Pahla habshi..mjy g0ra kar do.pari ny usy g0ra kar diya

D0sara habshi..mjy bi g0ra kar do.pari ny usy bi g0ra kar diya.

Pakistani khara hans raha tha.pari ny us sy kaha..hanso mut.apni wish btao.

Pakistani..in dono ko phir kala kar do....

hahahahahaha.

Geo Pakistani .

by Mazhar Khan (few years ago!)
Shadi Se Pahle Girlfirend

Shadi Se Pahle Girlfirend Apne Boyfriend Se Puchti Hai

Girlfriend: “Chaand Kaha Hai?”

Boyfriend: “Ek Upar Aur Ek Tum.”

Shadi Ke Baad Vo Hi Patni Jab Apne Pati Se Puchhti Hai.

Patni: “Chaand Kahan Hai?”

Pati: “Andhi Hai Kya? Wo Upar Kya Tera Baap Torch Leke Khada Hai?“

by Pak101.com (few years ago!)
She is kidding

She is kidding

.

.


,

this Question was asked from
Meera 2 translate it in urdu
.

.

,

Meera Answers


,



Wo Bachay de rahi hai :-D :-P

by Mazhar Khan (few years ago!)
3 baten

Agar Koi pyari si Larki Apko
“I LOVE U” Bole
To 3 Baten Ho Skti Hen
1.Uski Aankhen Khrab Hy
2.Ya uska diamag kharab ha
3.Ya Wo khud kharab hai.

by itrat batool (few years ago!)
DEVDAS Of 2010..

DEVDAS Of 2010..

Maa Ne Kaha Face Book Chor Do!

Abba Ne Kaha Night Package Chor Do!

Doston Ne Kaha Mobile Se Balance Churana Chor Do!
Paaro Ne Kaha Dew Peena Chor Do! Aur

Aik Din Aayega Jab Girlfrnd K Bachey Bolengey..
Maamu Ab To Hamari Ammi Ka Peecha Chor Do!

by Pak101.com (few years ago!)
Opposite of NAAG PANCHAMI

Santa: Do you Know English?
Banta: Yes!

Santa: Ok! Then tell what is the Opposite of NAAG PANCHAMI?

Banta: So Simple Yaar.

NAAG DO NOT PUNCH ME. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Ye jo Samnay Larka

Girl: Ye jo Samnay Larka betha hai mujhe ek Ghantay se Pareshan kar raha hai.

Waiter: Lekin woh to aapki taraf dekh bhi nahi raha.

Girl: Yehi to Preshani hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Hum Ek Baar Jite Hai Aur Ek Baar MarteHai..

Hum Ek Baar Jite Hai Aur Ek Baar Marte
Hai..
Shadi Bhi Ek Baar Hoti hai....
.
.
. .
.
.
.
.
But Flirt Apne Talent Pe Depend Karta Hai.......
Bhaisaab...>=) :p =)) =D X_X B-)

by khalid hussain (few years ago!)
Man Knows Man’s Nature

Man Knows Man’s Nature…
Customer:
I Need A Ladies Suit…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Shopkeeper:
Begum K Liye Chahiye Ya Koi Acha Sa Dikhaon?

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook