kitab
kash ae khuda tumne hame kitab banaya hota, haseenae hame padte padte so jaati aur sine se lagaya hota. ...
by Mazhar Khan (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
1 Cheeni Hospital Me Tha.
1 Pathan Us Ko Dekhne Gaya
Cheeni Ne Kaha,
“CHING CHONG MOU CHU CHA”
Or Mar Gaya.
Pathan Ne Socha K Koi
Raz Bataya Hai Wo In Lafzon Ka Matlab
Maloom Krne K Liye China Gaya.
In Lafzo Ka Matlab Ye Tha,
“Kuttay K Bachay
Oxygen K Pipe Se Pair Hata“
by Pak101.com (few years ago!)
Physics ka bhi baap:..Question:- Which liquid turns 2 solid on heating..???...........................Ans:- BESAN KE PAKODE.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Girl: I love u.
Boy: Me too.
Girl: Kitna karte ho.
Boy: Jitna tum mujhe karti ho.
Girl: Kamine, main sochti thi ki tum sachha pyaar karte ho!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Husband to wife: Did you have any boyfriend before our marriage?
Wife remained silent for some time…
Husband: mai es khamoshi ko kia samjhon??
Wife: Abhy gin ne tu dey..:)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Man: Doctor my wife recently has lost her voice. What should I do to help her to get it back?
Doctor: Try to come home at 3 in the morning.
by Pak101.com (few years ago!)
santa 15 Saal Tak Ro-Ro K Aulad k Liye Dua
Mangta Rha
1 Din Bhgwan Dukhi Hokar Aaye OR Bole:Tujhe
Wahe Guru Da Vasta!
Pehle Shadi to Karle Mere Baap!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PerPos New Style
Boy to Girl- Mai aapse Frindship Karna Chahta Hu
Girl- Meri Sagai Ho Gyi He
Boy-Fir Bhen Ban k Apni Kisi Saheli Se Baat Kra De
by Pak101.com (few years ago!)
Paagal 1: main Taj Mahal ko kareedh loonga
Paagal 2: main use abhi bhech nahi rahaa hoo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 dost the
ache dost the
bahut ache dost the
i mean kafi ziyada ache dost the
o pareshan na hu dafa karo hum se thori ache the
i miss you yaar
by Sabir shah (few years ago!)
1 ameer larki ko exam me garib Family pr mazmun likhne ko kaha gya!
Mazmun:
1 garib khandan tha,Bap garib,maa garib,bachy garib!
Ghar me 4 nokar the wo b garib
Car b tuti phuti B.M.W thi!
Bachon k pas purane iPhone thy!
Ghar me 4 2nd hand AC the!
Sara Khandan bari mushkil se aish kar raha tha...
by hearthackervsgirls (few years ago!)