How much you love?
Girl: I love u.
Boy: Me too.
Girl: Kitna karte ho.
Boy: Jitna tum mujhe karti ho.
Girl: Kamine, main sochti thi ki tum sachha pyaar karte ho!
by Abdul Hannan (few years ago!) / 803 views
Similar Jokes
Chhote: Tujhe pata hai main aaj girl friend se
milunga
Bade: Kya baat kar raha hai, teri bhi girl friend
hai !
Chhote: Haan, Aur mujhe shaam ko badminton court
jaana hai.
Bade: Badminton court kyun?
Chhote: Waha net hota hai na… isiliye
Bade: Abe net ka kya karega…
Chhote: Girl firend se milunga na, usne bola tha,
aaj shaam ko 4 baje Net pe milte hain… hahaha
Bade: Bakwas band kar!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Zindagi me agar kuch hasil karna ho to hamesha apne dimagh ki suno
Agar dimagh se koi jawab na aaye to Dil ki suno Wahan se bhi koi jawab na aae to
Anhken band kr k socho k “Ya-Allah kahin me SARDAR to nhi?
NAHIEEEEEEEE!..
by haleema sadia (few years ago!)
Flight ka Pilot !!
.
.
Announcement k baad MIC OFF karna bhool gaya
.
.
.
.
Pilot apne co-pilot se bola:"Main pehle coffee piyunga phir airhostess ko kiss karunga" :)
.
.
.
Ye sun k Airhostess MIC OFF karne bhaagi
.
.
.
.
Aur Phisal kar gir padi..
.
.
.
.
Paas betha buzurg ye dekh ke bola:"Beti, araam se jao..
.
.
.
.
Pehle wo coffee piyega...:p :O :D :D
jo samjh gye wo thoko Likes..:p
by Pak101.com (few years ago!)
Supposedly G.B. Shaw once sent Winston Churchill some tickets for the first night of one of his plays.
Churchill then sent Shaw a telegram to the effect: "Cannot come first night. Will come second night if you have one."
Shaw promptly replied: "Here are two tickets for the second night. Bring a friend if you have one."
by Pak101.com (few years ago!)
A friend asks sardar how was your exam?
Sardar: It was okey but i couldn’t answer past tense of THINK.
I thought, thought & finally i wrote ‘THUNK’.
by Pak101.com (few years ago!)
Police wala : oye tu PAPPITA bechan wali nu KISS
kyo kitta ?
Santa : HAJOOR ohi bar bar chilla rahi c
PAPI ta le lo
PAPI ta le lo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Do U know the fullform of COLLEGE:-
C-Come,
O-On,
L-Lets,
L-Love,
E-Each,
G-Girl,
E-Equally……
Thats why boys go to college
by Abdul Hannan (few years ago!)
|| /"~,
||/@@ ";
||@@@ )
||\@@ ,;
|| \;~''
||
Ye lo PANKHA
Sumer gift
by Abdul Sami (few years ago!)
Nanhi bachi- “Dadiji, kya aap acting bhi karti hai?”
Dadi- “Nahi to, lekin kyo?”
Bachi- “Subah maa pitaji se kah rahi thi ki yadi aap yaha rahi to drama to jaroor hoga”
by Pak101.com (few years ago!)
Traffic police:tumhara scooter itna uchhal kyon raha hai?
Scooter chaalak:-huzur, scooter nahin uchhal raha hai. Mujhe hichkiyaan aa rahi hain.
by Pak101.com (few years ago!)