1 kanwari larki ko bacha ho gaya
1 Kunwari ladki ko bachcha ho gaya . uske baap ne
poocha yeh bachcha kis ka hian
ladki : Papa missed call to sab marte the pata nahi
kiss ki recieve ho gayi
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1047 views
Similar Jokes
Height of Shock
Maalkin – kya hoa tum 3 din kaam pe nahi ayi ?
Kaam wali – Mem saab maine to facebook pe status update kardia tha ke … ” Going to gaaon for 2 days ”
aapke husband ne comment b kia tha
” have a safe trip, come so0n honey ” :-P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Senior Doctor Junior Doctor Se:
Ward No. 12 Main Behosh Paray Patient
Ki Kya Report Hai?
Junior Doctor:
Sir Uska Tou Maine Post Mortem
Kr Diya… ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1980-bhaisab enginir sahab ka ghar konsa hai?
wo jobada bangala hai wo
2014-xcuse me yaha enginir sahab ka ghar konsa hai?
abey kisi b ghar me ghus ja
by Pak101.com (few years ago!)
1Pthan k ghr Gas ka bill 50,000 aya
1Pthan k ghr Gas ka bill 50,000 aya
Wo sui gas ofice gya Or oficer se bola:
Tm log muje ye btao begherto ?
Kya dozkh ka pipe mere ghr se ja rha h:
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar Rishtay K Liye Tasweer Khicwa Raha Tha
Toh Tasweer Men Gadha B
A Gea Sardaar Nay Yeah Likh Kay Tasweer Bheji
Mein Khabbaay Pase Han.
by Mazhar Khan (few years ago!)
How do you recognize Pathan in School?
He is the one who Erases the Notes from the Book,
When the teacher erases the board.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Bholu: Yaar Ek Baat Bata Pappu, Agar Girlfried Ho Toh Kaisi Honi Chahiye?
Pappu: Kya Batau Yaar Girlfriend Toh Aisi Ho Jiski Ankein Aishwarya Jaisi, Baal Kareena Jaise, Aur Chal Katrina Kaif Jaisi Ho…
Bholu: Pagal Sun, Girlfriend Aisi Ho Jo 5 Logo Ke Beech Khadi Ho Sake, Na Ki Aisi Jisko Dekh Kar 5 Logo Ka Khada Ho Jaaye
by Pak101.com (few years ago!)
AIK PATHAN CHILKAY SAMET KELA KHA RAHA THA
ADMI NE POCHA TO
KEHNAY LAGA MUJHAY YAQEEN HA IS KE ANDAR KELE HI HOGA.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek sahab dosray sahab se: Bhai ye khushiyan kiya hoti hen?
Dosray sahab: Pata nahi bhai, meri to kum umar me hi shadi ho gaii thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sach' Hum Pyar Kisi se karte hai aur Shadi Kisi aur se..
Jisse Hum Shaadi karte hai Wo husband/wife ban jaate hai aur..
Jisse Pyar karte hai Wo facebook ki ID ka Password ban jaate hai...
by Pak101.com (few years ago!)