Reverse Geare
Driver: Sahab poora petrol khatam ho gaya hai….. ab gaadi aage nahi jaayegi…
Sahab: Teek hai ek kaam kar, gaadi reverse le aur ghar vaapas chal….
by Pak101.com (few years ago!) / 906 views
Similar Jokes
Snta ki girlfriend ne usko message kya
"I Miss U"
Bohat dair sochny k baad Santa ne jawab diya
"I Student U"
by Pak101.com (few years ago!)
Dr. 2 Pathan:
Agar Tum Rozana 3KM Walk Karoge To 1 Saal Me Tumhara 50KG Wazan Kam Ho Jaye Ga.
1 Saal Bad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki Or Kaha:
O Doctor Wazan To Kam Ho Gaya Hai Magar 1 Bara Masla Ho Gaya Hai.
Doctor:
Ab Kia Ho Gaya Hai??
Pathan:
O Khana Kharab Ka Bacha Hum Apne Ghar Se 1095KM Door Nikal Aya Hai.;
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pappu Ki Girl-Friend Ne Usko Dikhane Ke Liye Date Pe Short Kapde Pahne Aur Puchha.
Ladki: “Main Young Lag Rahi Hun Na?”
Pappu Muskurate Hue: “Arey Pagli Ye Bhi Utar De, Bilkul New Born Baby Lagegi“
by Pak101.com (few years ago!)
Shaadi k turant baad pati k phone me Bibi ka naam:
My Life
mahine baad: My Wife
saal baad: Home
10 saal baad: Hitler
15 saal baad: WRONG NUMBE
by Pak101.com (few years ago!)
Friends Are like “Priya Gold Biscuit” Haq Se maango
Girl Friends are like Pepsi Yeh Dil Maange More
Wife is like a medicine Bas Ek hi kaafi hai
by Pak101.com (few years ago!)
A child said to a pregnant lady
ye pait me kia hy ?
Lady: is me mera pyara sa or cute sa baby hy
Child: itna pyara tha to khaya Q moti...
by Pak101.com (few years ago!)
Ishq ke school me naya mahoul taiyar ho gaya,
Pappu ki GF se puri class ko pyar ho gaya,
Bas tabhi se pappu udas ho gaya,
Puri class fail or Pappu pas ho gaya!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bacha Ghar se
Maar kha kr Ghusy me sko0l
ja raha tha
Rasty mn kisi ne
Pocha
Beta
Studnt ho ?
Parhty ho ?
Bacha:
Nae MaRaSsi hun
uniform pehan kar mujra krne
jata hun
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar Exam Dene Gaya To
Apne Saath PLUMBER Ko Le Kar Gaya Kyun?
Aray Yaar Simple Hai
Us Ko Yeh News Mili Thi
K Paper Leage Ho Gaya Hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Raju-tum mere sath naukar ki tarah behave karna
chodho,Warna?
Wife-warna kya?
Raju-mein do char ghar aur pakad lunga
by Pak101.com (few years ago!)