Nark me kuch log party mana rahe the
Nark me kuch log party mana rahe the
BHAGWAAN : Ye log nark me bhi party mana rahe hain...
YAMRAAJ: .. <>BATHINDA<> wale hain..kahi bhi Enjoy kar lete hain
by Pak101.com (few years ago!) / 929 views
Similar Jokes
Raju, Rohit & Montu ek scooter par jaa rahe the.. A traffic cop tried to stop them.
Montu: Sorry Paaji, already 3 baithe hain. Bilkul bhi jagah nahin hai..
by Pak101.com (few years ago!)
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
Teacher: Paper main hath ki diagram ka koi question nhi
sardar:main paper banany waly pe lanat bhej rha hun..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar Askd The QuaIification 4rom Beautiful Girl
Girl Replied: Double M.A
Sardas Askd: Kyun Pehla Galat Ho Gya Tha?
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA-KYU RO RAHE HO
BANTA- MERI MURGI MAR GAYI
SANTA- TO KYA HUYA MERA BAAP BHI MARA THA
LEKIN ME NHI ROYA
BANTA -ABE TERA BAAP KYA ANDE DETA THA
by Mohammad Ali (few years ago!)
2 pathan Bhai Exam hall me..
Teacher:Tum D0no Ne Apne Father
Ka Naam Different Q Likha?
Pathan:Tm phir bolta k hm ne Naqal
ki hy hamary pas dimagh hy madam...
by Abdul Basit (few years ago!)
Santa Ka Dost Banta Usski Mithayi Ki Dukan Per Jata Hai, To Santa Ko Puchhta Hai.
Banta: “Teri Dukan Pe Mitthai Hai Tera Dil Mithayi Khane Ko Nahi Karta?”
Santa: “Karta Toh Buhut Hai Yaar, Par Papa Marenge Isliye Jo Jo Pasand Hoti Hai, Unhe Khali Chaat-Chaat Kar Wapas Rakh Deta Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:
“When I am sick I kiss my wife try it”
2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very sweet”
by Mohammad Ali (few years ago!)
GF: Mera Mobile Maa K Pas Rehta Hai
BF: Agar Pakdi Gai To?
GF: Apka Number “Battery Low” Nam Se Save Hai,
Jab Bhi Apka Phone Ata He Maa Kahti He Charge
Kar Le Beta.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ben got 100 out of 100 in the exam. So the teacher gave him a gift and said,
I hope you will do the same in the next exam.'
Ben: Thank you Sir. I hope you will also print the question paper from my uncle’s printing shop next time.
by Pak101.com (few years ago!)
?1990
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: Doctor hai, mahine ka 20k kamata hai.
2012
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: FACEBOOK pe 4 pages ka admin hai, ek
page ke to 100000+ likes hain
by Tanveer Hussain (few years ago!)