Agle sal kar len ge.

Sardar:tm mujh se shadi karo gi?

Girl:nai , me ap se aik sal bari hun,


sardar:koi bat nai aik sal bad kar len ge.

by Sabir shah (few years ago!) / 1017 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek Andha Police Me Bharti Hone

Ek Andha Police Me Bharti Hone Ke Liye Gaya.

Officer Ne Pucha "Tumhe Hum Kis Liye Rakhe.?"
Andhe Ne Fauran Jawaab Diya "Andha-Dhund Firing Ke Liye."

by Pak101.com (few years ago!)
ABCD

Boy:ABC.
Girl:Ha?
Boy:Always be careful!
Girl:And?
BoyEFG. Don't ever forget girl!
...Girl:Are you?
Boy:HI. Happy Inlove.
Girl:So?
Boy:JKLM. Just keep loving me.
Girl:So, how about NOPQRSTUVWXYZ??
Boythinks) No other person quite reasonable shall treat u very well except me, you'll zee!

by Hina Ali (few years ago!)
husband niche se upar 3rd floor

husband niche se upar 3rd floor pe khadi wife se-zra mera Mobile, Aink aur Rumal pkdana.

Wife Ne Mobile Or Aink upar se fenk di. to wo niche girte hi toot gye. jb hanky fenkne lagi to HUSB bola k ruko. Main Upar aake hi le leta hun. ab isko bhi todo gi kya.

by Pak101.com (few years ago!)
doctor

A doctor implanted a new ear to a man.
Man: U idiot, U gave me a woman’s ear.
Doctor: It makes no difference.
Man: It does, Now i can hear everything but understand nothing

by Zia Rasool (few years ago!)
Sardar Ji and Umbrella

Ek sardar ki chatri me hole tha,
kisine pucha, umbrella me hole kyun?

Sardar bola, Oye barish ruk jayegi to pata kaise chalega.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Boy:- Jaanu Humare Pyaar Ke Bare Me

Boy:- Jaanu Humare Pyaar Ke Bare Me Kisi Ko
Mat Batana…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl:- Tumhari Bahen Ko
To Zaroor Bataungi.
Kehti Thi Koi “Kutta” Hi Hoga Jo Tujhse Pyaar Karega

by Mohammad Ali (few years ago!)
jo rat ko khana nai khaey ga usay 5Rs milay gy

jo rat ko khana nai khaey ga usay 5Rs milay gy
Bachay 5Rs le kr so gaey
subha Sheikh says:
Jo bacha 5 Rs de ga usay nashata milay ga..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Station jane ke kitne loge?

Santa: Station jane ke kitne loge?
Ricksha wala: 50
Santa: 20 le lo.
Ricksha wala: 20 mein kon le ke jayega.
Santa: Tum peche betho hum le ke jayega..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
VCR Uthaya huwa hai?

4 Pathan Janazay ko Tezi se le kar
Qabron k Ooper se Guzar Rahe Thay:



Aadmi: Oye Sharam Karo! Neechay Laashain Hain.

Pathan: To Ooper Konsa Humne VCR Uthaya huwa hai?

by Abdul Hannan (few years ago!)
Adab ki inteha

Adab ki inteha!

Mein sirf ye soch kar paper khali de ata hun
Faraz!

K kahin teacherz ye na kahen k agay se jwab deta hai

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook