Tumari itni hansi kyu Nikal rhi hy?
Anti Misba: Tumari itni hansi kyu Nikal rhi hy?
Major Rohail: Tumara new dress dekh kar.
Anti Misba: Oh Acha! Is ka matlab tumne Abi new dress ka BILL nhi dekha.
by Pak101.com (few years ago!) / 1027 views
Similar Jokes
Beta: Papa Humaray Ghar main Jin hain ?
Baap: Ye Jin Waghera kuch nhi hotay
Beta: Papa Nokrani kehti hy k humaray Ghar main jin hain
Baap: Saman pack karo
Beta: Q papa ?
Baap: Abay.. Humary Ghar main koie Nokrani hi Nhi Hy
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Tumhari Car Ka Tyre Kaise Puncture Huwa?
Banta: Ik Daaru Ki Bottle Iske Neeche Aagayi Thi.
Santa:Tumhain Bottle Nazar Nahi Aayi?
Banta: Bottle Us Bande Ki
Jaib Mein Thi Jo Meri Car Ke Neeche Aaya Tha… ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Pitaji:- itne kam no. ? do thapad marne chahiye!
Tinku:- ha papa,chalo maine us mastarji ka ghar dekha hai!!
by Pak101.com (few years ago!)
To Reduce Depression Of Students, Sir Showed Them 3 Idiots
Sir- What Did U Learn 4m D Movie?
Students- KISS Karte Waqt Naak Beech Me Nahi Aati
by Pak101.com (few years ago!)
1 Din Tarzen Janwaro Ko Unki Zaat Bata Raha Tah
Sher – Tajput
Cheeta – Butt
Ghora – Malik
Gadha – Pathan
Gadha Chilla K Bola
“Yaar Bahi May Gadha He Thek Hon”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher Class Mein Bachho Se Puchti Hai.
Teacher: “Beta Batao Ki Fast, Faster, Fastest Forms Ko Hindi Mein Kaise Kahenge?”
Pappu: “Bhaag, Taiz Bhaag ……………….. Bhaag Teri Maa Ki“
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU:Meri billi mar gai
MOLU:kese mari
GOLU :Maine use nahala diya tha
M- nahalne se b kahi billi marti h
G-Maine nahalane k bad use nichod b thi
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Biscuit ka packet kharid kar do barabar-
barabar tor raha tha
puchha kyon
Santa: Pretto ne bola tha 50- 50 Biscuit lane hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik bacha apne baap ka naam 1000 Watts kay bulb pay likh reha hota hai.
Baap bache se poachta yeh kya ker rahe ho?
Bacha: Aap ka naam roshan ker reha hu.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pakistani thekedaar USA gya, apny dost American thekedaar se milne. uska ghr bht khubsurat tha.
Pakistani: itna khubsurat ghr kse bnaya?
american: wo samny bridge nazr arha hy ?
Pakistani: han.
american: uska 10% apni jeb ma dal kr.
phr American pakistan aya to heran reh gya k Pakistani ka ghr us se bhi zyada khubsurat hy
american: tm ne kse bnaya itna khubsurat ghar?
pakistani: wo samny bridge nazr arha hy?
American: nahi…
by hearthackervsgirls (few years ago!)