CROSS THE ROAD... MONKEY
Q: Why did the monkey cross the road?
A: So he could get spanked.
by khalid hussain (few years ago!) / 876 views
Similar Jokes
There was a mosquito and a dog who loved each other a lot.
One day the mosquito got excited and gave a love bite to the dog.
The dog became emotional and returned the love bite to the mosquito.
The next day…
Mosquito died of rabies and dog died of malaria…!!!!!
What a touching story!!!!!!!!!!!!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
If sumone calls u crazy, dont mind,
If sumone calls u duffer, relax,
Ff sumone calls u stupid be cool,
But if sumone calls u “cute”
.
.
.
.
.
.
.
.
Aik Zordar Thappar lagana us ko,
Mazak ki b koi hud hoti hai.
by nadeem (few years ago!)
Aik sabzi farosh kay han bachah paida hua. Parosi waghira dekhnay kay liye aaye huye the.
Aik khatoon nay pucha: bhayi saheb bacha kaisa hai?
Sabzi farosh nay kaha: bilkul taza hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Office ki importance: Shadi shuda ki zindagi mein office ki bahut importance hai
Gents ko yha aaker biwi bachon ki chilliyon se mukti milti hai,
Wahi ladies ko saas ki chikh chillahat se
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: I gave a moving performance in singing.
Banta: What do you mean by moving performance?
Santa: Everyone moved out of theatre.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ka interview tha,
Sawal aya: English main translate karo,
Main Nokri ke lye bohat umeed se hu,
Pathan: I am Pregnant for the Job
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Bap Ki Death Par Bohat Roya
Phir Uski Behan Ka phone Aya,
Pathan Or B ziada Rone Laga
Logon Ne Pucha,kya hua?
Pathan: Meri Bahan K Abu Ka B Intiqal Ho Gya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Nokrani: Light chali gai hai
.
.
.
Meera: tu Mother Light jala lo
.
.
.
.
Nokrani: Mother Light??
.
.
.
.
.
Meera: uff u paindos i mean Mom-Bati….! :P :P Buhahhaha :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar:
doctor sahib ye dawa to kahin se nahi mil rahi.
Pathan doctor:
Ooh hoo.. dawai likhna to hum bhul hi gaya ye to hamara signature hai.
by Razzi (few years ago!)
court me faisla hua 90% pathan bewakoof hote hn is pr pathano ne kafi shor machaya
phir faisla hua 10% pathan bewakoof nh hote tb ja kr mamla thanda hua
by Nilesh Kumar (few years ago!)