My Londda Gironda From Hero Honda
Lady 2 Doctor:
Mera Beta Motor Cycle Se Gir Gya
Doctor: I Dont Know Hindi
Plz Talk In English
Lady: My Londda Gironda From Hero Honda
by Pak101.com (few years ago!) / 1167 views
Similar Jokes
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap; Agar ab Tum Fail Huye to Mujhe ABBU Mat Kehna
Result Aane Per
Baap: kya bana result?
Beta: Sorry Yaar mushtaq aj Tum ne Baap kehlaane ka HAQ Kho dia¿¿
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Memon Se Ksi Ne Masjid K Lye Chanda Manga.
Memon Ne Foran 10,000 Ka Check De Dia.
Aadmi: Is Pr Sign To Kro.
Memon: Hum Nek Kam Me Apna Nam Zahir Nhe
Krte.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Munna: I Sent love letter 2 my Girlfriend everyday.
for 3 years.
Circuit: Then what hapned?
Munna: Nothing she married da postman
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki
Banta: That’s Great Yaar..
Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha WRONG NUMBER
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gowa ka master ji bacho ku english parha raha tha-----
Bacho ye ,, 'M',, hai .
M' say mother--maa--jaisay sheeday ki maa----
Dosray din master ji nay board pay 'W' likha-- bacho ye kia hai??
aik bacha bola-----sir---hai tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hain...
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Girl Apne Boyfriend Pappu Ko SMS Kerti Hai.
Girlfriend: “Please Send Me Some Good Jokes”
Pappu: “Main Padh Raha Hoon”
Girlfriend: “Oh Sorry Dear Continue Your Studies”
Pappu: “Darling Yehi To Joke Thha“
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi Hemesha Apni Girl Friends Se Karni Chayye..
.
.
.
Kyun..??
.
.
.
Arrange Marrige Me Hamesha Kisi Or Ki G.Friends Se Shadi Karni Parti Hy.. ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Engineering student in Maths Class
Student: Why do we learn this?
Teacher: To Save Lives
Student: But How?
Teacher: It keeps Idiots like you out of Medical College
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Jis Ghar mein KUTTA hota hai wahan FARISHTAY nai aate.
Ye MULK hamra ghar hai…
baqi ap samajhdar hain..
Sakhti bhot hai warna tafseel se batay ;)
by hearthackervsgirls (few years ago!)