Aap main aur PEPSI
Aap main aur PEPSI main 3 chezain ek jesi hain.
1_Sab ko pasand hai
2_Dono sweet hai
Or
3_Dono mai dimaag ki jaga dhakan laga hai..:-
by Pak101.com (few years ago!) / 1072 views
Similar Jokes
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony mein
mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Mout Bijli Girne Se Hui
Par Laash Muskurati Mili
God Ne Pucha Aisa Kyon?
Santa:
O G Mainu Lagya Si
Koi Meri Photu Le Raha Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ne News Suni Aur Apne Dost Banta Ko Bola.
Santa: “Yaar Ye Bill Gates Bhi Bevkoof Hai Sala”
Banta Hairani Se: “Kyu Be, Esa Kyu Kah Raha Hai?”
Santa Huste Hue: “Usne Skype 4.5 Billion Mein Kareeda Hai, Aur Vo Internet Se Free Mein Download Ho Jata Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar aik deewar k sath kahra susu karne main masroof the kah chat pe khari aurat boli
Oye “nazar nhi aa raha deewar hai”
Sardar: thora angel change kar k daikho nazar aa jae ga
by Pak101.com (few years ago!)
Punajabi:mujhe phone pe qatal ki dhamki di ja ri hai,
police:wo kun hai.;-;-
punjabi:p.c.l wale hain kehte hain bil na dia to kat den ge
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: What r the people of Turkey called? Student: I don't know. Teacher: They r called Turks. Now What r the people of Germany called? Student: They r called Germs.
by khalid hussain (few years ago!)
Wife:Is Hafte Hm Roz Cinema Dekhne Jaynge Agle Hafte Hm Roz Shoping K Lye Jaynge
Hsbnd: Or Us se Agle Hafte Roz Masjid Jaynge Wife:Q?
Husband: Bheek Mangny.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek lardke ne uske pappa se pucha: Pappa aap kahan paida hua the?Pappa: Main Banglore main paida hua tha.
Phir lardke ne pacha pappa se: Mummy kahan paida hui theen?
Pappa ne jawab diya: Woh Hyderabad mein hui theen.
Phir se lardke ne pucha: Main kahan paida hua tha???
Pappa: Tum baita Delhi main paida hua the.
Phir bache ne pocha (masoomiyat se): Phir hum mile kaise???
by hearthackervsgirls (few years ago!)
I asked my new girlfriend
what sort of books she is interested in.
She said: Cheque books
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar:o bike kiun teez kar di hai?
Pathan:break fail ho gai hai is se pehay k accident ho jae jaldi ghar punch jate hain.
Sardar:shabash aur teez kar.
by Sabir shah (few years ago!)