Faqir:10rs dedo chai peyonga
Faqir:10rs dedo chai peyonga Seth:chai to 5 ki
hai.....Faqir: Girl friend ko b pelaonga.....Seth:
Faqiro ne b Grl Friend banalin.....Faqir:nahi saab
Girl Friend na Faqir bana dia ha
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 813 views
Similar Jokes
Ek bar 300 phatan ship mein travel kar rahay the
lakin sare k sare mar gayeee
kaise?
nothing serious
ship bich mein kharab ho gai
tu dhaka denay neachey uttar gayeeeeee
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Interviewer :
When Is Your Birthday
Sardar :13th Oct
Interviewer :
Which Year ?
Sardar :
Oye Ullu Ke Patte
Every Year
by Pak101.com (few years ago!)
After a ship sank in the ocean, three men ended up stranded in a lifeboat. They floated around for days without food or water. One afternoon a bottle floated up to the boat. The men grabbed the bottle and when they pulled the cork out of the bottle, a genie appeared.
'I'll grant each of you a single wish,' said the genie.
'I wish I was home,' said the first man. Then, poof! he disappeared.
'I wish I was home, too,' said the second man. Poof! He disappeared too.
The third man looked around. 'Gee, I'm kind of lonely,' he said. 'I wish my friends were here with me.'
by Pak101.com (few years ago!)
A boy asked a girl
I LOVE YOU JAAN
Girl: I have a boy friend and also engaged
Boy (after thinking)
agar adjustment hoti hai to kar laina
by Pak101.com (few years ago!)
aik faqeer: bachay say Allah kay naam par aik rupaya day do
bacha faqeer say: tum to hatay katay ho kama kar khao.
faqeer: aik rupaya manga hai mashwara nahin
by Muneeb Alam (few years ago!)
: 3 Pathano Ko 1 Bike Pe Dekh Kr Traffic Police Ne Rukne Ka Ishara Kiya 1Pthan Chalti Bike Se Bola Pagal HoGya Kya Tu Kahan Bethe Ga..!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girlfriend (boyfriend se): Ab hame shaadi kar leni chahiye.
Boyfriend: Voh to theek hai... par hum se shaadi karega koun?
by Pak101.com (few years ago!)
Ek larka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfirend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.
Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?
Dear, sweetu ya jaanu.
Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha “Murgha No.5? Calling”.
by Pak101.com (few years ago!)
2 sardaron ko 2 bomb mile,
1st Sardar: chal police ko de k aate hain.
2 sardar: agar koi bomb raaste me phat gaya to?
1st sardar: jhoot bol denge ki 1 hi mila tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Farishte Qabar Mein PATHAN Ko Maar Rahy
Thay...!!!
Woh Hans Raha Tha..
Farishton Ne Waja Puchi To Bola:
Hum Khudkash Hamle Mein Mara Tha..
Ye Sar Hamara Hai Aur Jism Kisi Aur Ka..
by Tanveer Hussain (few years ago!)