2 Bomb
2 sardaron ko 2 bomb mile,
1st Sardar: chal police ko de k aate hain.
2 sardar: agar koi bomb raaste me phat gaya to?
1st sardar: jhoot bol denge ki 1 hi mila tha
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1014 views
Similar Jokes
Sardar driving on thi wrong side of road and siad
o ~shit
aj pher late ho gaya
sare log wapas aa rahe hain
by Sabir shah (few years ago!)
Adab ki inteha!
Mein sirf ye soch kar paper khali de ata hun
Faraz!
K kahin teacherz ye na kahen k agay se jwab deta hai!
by Pak101.com (few years ago!)
AIK PATHAN CHILKAY SAMET KELA KHA RAHA THA
ADMI NE POCHA TO
KEHNAY LAGA MUJHAY YAQEEN HA IS KE ANDAR KELE HI HOGA.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police tak kak tak
pathan:kon?
Police:police wale hain darwaza kholo tm se bat karni hai.
Pathan:tum kitne ho?
Police:3
pathan:to pher apas me kar lo.
by Sabir shah (few years ago!)
Ladki Ne Apne Naye Naye Bane Boyfriend Se Puchha.
Girl: “Jab Tum Log Girls Ko I Love You Kehte Ho, To Un Ka Haath Kyun Pakad Lete Ho”
Boy: “Bass Apni Hifaazat Ke Liye, Kahi Ladki Thapar Na Maar De“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Tum 1baar me kitne admi utha skte ho,
PHLWAN-kamse kam 10
Santa-bas,Tumse acha to mera murga hai jo subah
pure mohlle ko utha deta h
by Tanveer Hussain (few years ago!)
SARDAR G ka ghora race main sab se peechay reh jata hai.
1 admi ne pocha:
?SARDAR G tohada ghora kera ae?
Sardar: ?Ohi. jinay sariyan nu agay laya hoya ae?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kal Achanak wi-fi ka signal band ho gaya, fir kuchh chhanbin karne par pata chala ki.....
.
.
.
.
.
.
.
padosi ne bill nahi bhara. Duniyan me bhi kaise kaise kangal aur Gair Jimmedar logg bhare pade hai.
Pura Din kharab ho gaya yaar.....
by lescol (few years ago!)
Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur last me likh dena, paas karke dikha.
by Pak101.com (few years ago!)
Wo kehti hai k Bhool jao Mujhe....!
Mei usey kaisey smjhaun k mene Ratta nhi Lagaya,, Mere Concepts clear hain
by Mazhar Khan (few years ago!)