Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?
Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?
Santa:Yaar main ne ink lagayi hoyi hai,
Admi:Hain! Wo Q ji
Santa: oye khoty "bluetooth" da zamana hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 942 views
Similar Jokes
Har khushi teri taraf mod dun,
tere lye chand tare tak tor dun,
khushiun k darwaze tere lye khol dun,
itna kafi hai ya 2,4 jhoot aur bi bol dun
by Sabir shah (few years ago!)
Sir: Wo Teen Words Batao Jo Subse Jyada Bole Jate Hain ?
STUDENT: Mujhe Nahi Pata….
Sir: Shaabash Beta, Baith Jao..!
by Pak101.com (few years ago!)
Log kehte hain ki khuda ne aapko badi fursat mein banaaya hai...
Theek hi kehte hain, faltoo kaam fursat mein hi to kiye jaate hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Robber: Give me your money
Man: Sir, I'm a congressman
Robber:OK then give me MY money!!
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Teacher: Tel me 3 Tenses with Example
Boy: I Saw your Daughter Yesterday
(Past)
We are in Love Now
(Present)
We Will Run Away Tomorrow
(Future
by inayat khan (few years ago!)
Santa was busy in removing a wheel from auto,
Banta asks: Y r u removing a wheel from ur auto?
Santa: Can't u read 'Parking for two wheelers only.
by Pak101.com (few years ago!)
Jo insan itne garmi main
bhi tameez se baat karay
wo waqai tameezdaar hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: Kaha jaa rahi ho?
Girl: Aatma-Hatya karne…
Boy: To itna make-up kyun kiya hua hai?
Girl: Abe Ghonchu, Kal akhbar me photo aayegi na!!
by Pak101.com (few years ago!)
jab be gali me chalo nazre juka kar chalo es se app ke ezat nai barte balke
kise ke gere hove pasie milne ke chance be bar jate hain.....
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ: Maine kal easy load wale ko bewakoof banaya FARAZ-Wo kese?
RAAZ- Maine usko 100 Rupey diye
or number galat likhwa diya..
by Pak101.com (few years ago!)