Ek 10 saal ka bachha bahot
Ek 10 saal ka bachha bahot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: “Kids ka paalan poshan kaise kare”.
Mother: Tum yeh book kyon pad rahe ho.
Kid: Main yeh dekhna chahta hoon ke mera paalan poshan theek tara se ho raha hai ya nahi.
by Pak101.com (few years ago!) / 961 views
Similar Jokes
Mariz-Dr. sahab Mujhe bimari h,Mai baat ko kehne
K bad bhool jata hu
Or 1dum gali de deta hu
Doc.=Ye bimari kb se h
M=kon c bimari Kamrne, kutte
by Pak101.com (few years ago!)
Patni: Agar Mujhe Kuchh Ho Gaya 2 Kya Aap Turant Dusri Shaadi Kar Lenge?
Pati: Kam Se Km 2-3 Mahine 2 Rukna Padega, Warna Padosi Ka Kahenge?
by Pak101.com (few years ago!)
Appu: I want you to explain why I have to wear these same old clothes.
Pappu: Bcoz if u don`t, you could scare the dog.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: DELHI May Kutubminaar Hai.. A Student Was Sleeping..
Teacher Wakes Him Up & Asks: "Wht Did I Say"? Student: "Delhi Mey Kutta Bimar Hai" :-)
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-Doc. Mujhe aisa lagta hai jaise mere kaan me koi Gunguna Rahe Hai
Doc.-Aisa Kab Lagta Hai?
GOLU-Jb mai kaan me headphone laga ke song sunta hu
by Pak101.com (few years ago!)
A Haryanvi's donkey went missing. Haryanvi was praying and thanking God.
A Sardar saw him and asked, "Your donkey is missing; Why are thanking God?"
Haryanvi: I am thanking God because I wasn't riding the donkey at that time when it went missing, otherwise I would also have been missing
by Pak101.com (few years ago!)
charsi qabristan mein charas pee ra tha .
POLICE:kya kar ry ho???
CHARSI:Abu ki dua.
POLICE:ye tow bachy ki qabar hy.
CHARSI:abu bachpan mein hi mar gaye thy
by sarmad abbas (few years ago!)
1 Pathan Ne Mobile K Sath Ek Kenchi Bhi Lee.
Kisi Ne Pocha
Khan Sahab Kenchi Q Lee?
Pathan:
O Yara Kabhi Kabhi Call Katni Bhi Parti Hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar doosre se keh raha hai ke “Maine machcharo ko ullu banaya !”
Second Sardar: “Kaise?“
First says: Maine mosquito coil mere bajuke room mein lagaya aur main apne room mein soya.
by Pak101.com (few years ago!)
mom-sweety time kya hua?
sweety-mom clock kharab hai, torch do mobile mai dekh ke batati huin
by Pak101.com (few years ago!)