Tumhare Liye Kuch Bhi Kar Sakti Hoon
Ek Baar Ek Ladke Ne Apni Girl-friend Ko Phone Kiya Aur Puchha.
Ladka: “Tum Hamare Pyaar Ke Liye Kya Kar Sakti Ho?”
Ladki: “Main Tumhare Liye Aag Pe Chal Sakti Hoon, Angaron Se Naha Sakti Hoon”
Ladka: “So Sweet… Kya Tum Mujhe Abhi Milne Aa Sakti Ho?”
Ladki: “Pagal Ho Kya, Dhoop Dekhi Hai Kitni Tez Hai“
by Pak101.com (few years ago!) / 1365 views
Similar Jokes
2 pathan masjid mai Namaz parhne gaye.
Namaz ke baad pehla bola: Shukar hai, Jammat mil gaii.
Dosre ne jawab diya: Haan, agar wazu karne chale jate to jamat nikal hi jati.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Lady Goes to a Fruit Shop
Shopkeeper:Ur Dog is eating my Fruits
Lady:- Shona,Dont eat d Fruit without washing them
by Pak101.com (few years ago!)
Yeh naya injection
—<‘_’_'_’_'_’]==()
khaas unke liye jo SMS nhi krte,
Iske lagte hi sari knjusi ke keere
maar jayege.
Jab asar krne lage to reply kr dena.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Aadmi ka inteqal ho gaya:
Uska dost us ki BV k paas aaya Or bola:
Kya main us ki jagah le sakta hoon?
B.V: Mujhe koi Aitraz nahi Hai
QABRASTAN walon se pooch lo...
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Demanded for Ice Cream Boy Purchased It
.
Girl:" Thank U
Boy:" Sirf Thank U
Girl:" U Want Kiss Na ??
.
.
.
.
Boy:" Arrey Romance Ki Bhuki, Aadhi Icecream De
by pinkey (few years ago!)
ap main aur PEPSI main 3 chezain ek jesi hain.
1_Sab ko pasand hai
2_Dono sweet hai
Or
3_Dono mai dimaag ki jaga dhakan laga hai..:-
Hahahaha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Knjus hath me Blade se cut maar rha tha
Wife-ye kya kr rhe ho?
Knjus-DETOL ki shishi foot gayi h
Aise hi thodi waste hone denge,La teri b ungli katu.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki ladai apne baap se ho gayi To usne apne baap ki photo kabristan me 1 ped pe latka diya , Aur Niche Likha "COMING SOON"
by Pak101.com (few years ago!)
Police Askd Thief “Y U Went 2 Steal 3 Times In The Same Store?”
.
.
.
.
Thief Replied
Sir I Stole 1 Dress For My Wife & I Went Back 2 Change It Twice.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1st girl, main to usss se shadi karon gi jo handsome ho oor tum? 2nd girl, main to uss say shadi karon gi jis k han UPS laga ho . :)
by Pak101.com (few years ago!)