Plz Bike Tez Na Chalao
Wife: Plz Bike Tez Na Chalao
Mujhey Dar Lag Raha Hai
Sardar:
Agar Tujhe Bhi Dar Lag Raha Hai
To Meri Tarah Ankhein Band Kar Lay
by Pak101.com (few years ago!) / 945 views
Similar Jokes
Aik Hathi.............
Ek hathi ne ek chuhiya ko ched diya,
chuhiya ne hathini ko shikayat karke kaha ki
apne pati ko samjha lo
varna Mard hamare ghar mein bhi hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar’s Wife Dies: He Is Calm
But His Wife’s Lover Is Furiously Crying..
Finally Sardar Consoles Him:
Don’t Worry Yaar
I Will Marry Again
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Larki Dukan Daar:
Koi Aisa card hay jis me likha ho k me tum se aur sir tum se pyar karti hoon
Dukandar: haan hai
Girl: Tu Phir aisa karo
Kay
2 darjan pack kar do
by Mohammad Ali (few years ago!)
Beautiful flowers die....
Nice stories end......
Lovely songs fade........ ..
Momeries are forgotten... ..
All things comes to end.....
But people like YOU always remain forever
.
.
.
.
.
.
.
.
.
BECAUSE GHOSTS NEVER DIE
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bacha peida hotay hi cheekha: Mujhay kuch nazar nhi aa raha, Mein andha houn..,
Nurse: Stupid, light nhi hai.!
Bacha; Oh tuwadi khair ” Ay Pakistan te nai..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Exam tha sar par aur bachon ne padhna chor diya...
Wah Wah..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Exam tha sar par aur bachon ne parna chor diya..
.
.
.
CID KA ACP tha toilet me..
Aur DAYA ne darwaza tod diya..:p :O :D
by Pak101.com (few years ago!)
Bus conductor: Why are taking two tickets?
Passenger: Because if i lose one that second ticket will save me.
Conductor: what if you lose both?
Passenger: Listen, I am not a fool. I already have my Pass with me.!!!
by Pak101.com (few years ago!)
In a train, ticket checker to a saint: Ticket please!
Saint: I don’t have.
TT: Where do you want to go?
Saint: Lord Ram’s birth place, Ayodhya!
TT: Come, lets go!
Saint: Where?
TT: Lord Krishna’a birth place, Jail.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Wife2 husband:tu jahan-jahan chalega mera saya saath hoga..
mera saya.. mera saya..
Husband: Mujhe pehle se hi sak tha ki tu bhutni hai
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA:maine apni beti ka shaadi sirf 1500rs mein kiya.
BANTA:woh kaise?
SANTA:maine use 1500 ka ek mobile dilaaya. usne love marriage karliy
by Mazhar Khan (few years ago!)