life main
Life main
=Pais
=Pyar
=Dost
=Izzat
Sab aate Jate rehte Hain.
Par
Tootay Huwe Daant Kabhi Wapas
nahi aate.
Is liye iZzat say sms Karte raha
karo.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 810 views
Similar Jokes
A Man Jumpd into Water & Didnt Come Out
Anothr Man Jumpd into Water & Didnt Come Out
A Pathan Scientst Was Watching
& Concluded
“Humans r Soluble in water“
by Pak101.com (few years ago!)
Kid 2 Mom:” 10 Rs Dena, Bahar 1 Garib Ko
Dene Hen..
.
.
.
Mom:” Kaha Hai Garib.. ??
.
.
.
Kid:” Bechra Bahar Dhup Me Kulfiyan Bech
Raha Hai..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
aik foji train main ja raha tha aur aik police wala samnay baitha tha
police walay nay poocha kay chuti pay ja rahay ho to foji nay kaha haan meri bivi ko bacha hua hai
police walay nay kaha kay kitnay arsay bahad ja rahay ho
foji bola 2 saal bahab
police wala phir to bacha haram ka hua
foji haan main bhee to usko police main bharti kara doon ga
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek ladki apne Sardar boyfriend ko apni mami se milati hai.
Mami: oh, to tum hamare jamai banna chahte ho?
Funny Sardar: Aapka jamai ban ne ki to koi chahat nahi, par kya karun aapki beti se shaadi karne ka yahi ek raasta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
'Teacher her sawal ka short jawab do
Student.Ok
Teacher.Whats your father name....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Papa:Rohan,you could not solve this simple sum?.A 5 years child can do this.
Rohan:Papa,you shouldn't get angry unnecessarily.I couldn't do the sum because I am 10 years old.
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi ney apney shohar ko khoob maara .
Shohar rota aur aahain bharta hua keh raha tha:
jo bhi karwa raha hai
America karwa raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:art ki copy me train bnao me 5 min me aa rai hun. 10 min bad aa k kaha kahan hai:-
student:ap late ho gai hain train 5 min pehlay chli gai hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: Batao cold drink
Nuqsan deti he ya faida?
Student: ager koi pila de
To faida agr plani pr jae
To nuqsan;
(-_-)
<)(>
_//_
O My God I Am So
Intelligent
by hearthackervsgirls (few years ago!)
lets start with kisses...
Girl: I want to end our relationship.. I am going to return everything you gave me.
Boy: Ok, then lets start with kisses...
by Abdul Hannan (few years ago!)