Maths Kyun Nahi Bolte
Aman : Yaar hum hindi
bolte hai, english bolte hai, but
maths kyun nhi ?..
Chaman : Jyada 3-5 mat kar
or 9-2-11 ho ja varna 4-5
dhar dunga, 36 ke 6 reh jayenge
samjha
by Pak101.com (few years ago!) / 939 views
Similar Jokes
1 Pathan Bohat taiz bhagtay bhagtay ruk gaya....
Why?
Aby Saans phool gai thi uski...
Tum log bhi na Jaan le lo Pathanon ki.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Pathan SCHEME Wali Bottle ka Dhakan,
Baar Baar Khol Kar Dekh Raha Tha.
Kisi Ne Pucha: Kya Hua?
Pathan: Khocha! Dhakkan Main Likha Hai "Try Again
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek khubsurat teacher ne 3 bacho ko thapar mara
Punjabi bacha: sorry mam
Pathan bacha: hamara kya galti hai mam
Karachi wala: Aaaaahhh!
maza a gya. :
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A man to Santa:
Your friend is kissing your wife in your home.
Santa rushes home and came back within
half an hour and slapped the man
and said:
"He's not my friend."
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: zameen per rehny waly janwer bachy dety hain,
hawa main urnay waly andy daitay hain,
Woh konsi cheez hai jo hawa mai bhi
urti hai or bachy bhi deti hai??
... .
.
.
Answer: air hostess
by Pak101.com (few years ago!)
A husband and his wife were having problems at home and were giving each other the silent treatment.
The man realized he would have to be woken up at 5:00AM by his wife the next morning, which means he would have to break the silent treatment (and LOSE).
So he decided to write a note to her, and put it where he knew she would find it.
The next morning he woke up to find out it is 9:00AM, he missed his flight!
He started getting up, just to find a note beside his bed that said "Its 5:00AM, you have to get up!"
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi Apne Bete Se: Oye,Ghabra Mat Tu Sher Da Puttar Hai!
Beta:Ha Papaji
Class Me Miss Bhi Yahi Bolti Hai
Ki Tu Kisi Janwar Ki He Aulad Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Bubbli:
Maa aj me ne ek larke ko
Bewakoof bnaya
Anti Misba:
Wo Kese?
Bubbli:
Main ne us ka 500 ka note
Apni sandal me chupa lya
Ur wo 2 ghante meri brazier mei
Dhoondta rha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 admi apne dost k Ghr gya,
bell bjane pr chota sa Bacha bahr nkla.
Admi:
Beta apky Abu ghr pe hn?
Bcha:
Ji wo to bzar gye hn.
Admi:
Acha apny brray bhai ko bulao.
Bcha:
Wo to cricket khelne gya h.
Admi:
Acha tumhari Ami to ghr pe hi hongi?
Bcha:
Ji wo apni saheliyon k 7 Picnic pr gai hn.
Admi: (gussy se):
To beta aap Ghr me Q bethe ho? Aap b kahin jao.
Bcha:
“Mein B apne dost k Ghr aya hua hun”
Admi: Lakh di Lanat Tere Nikky jay tay..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)