Santa cigarette pe rha tha
santa CIGRATE P raha tha
Lady-tmhare Maa-Baap ko pata he tm cigrate pite
ho?
snta-Kya Apke H usband ko PATA H Aap AJNABI
Se baat krti ho
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
After being with her all evening, the man couldn't take another minute with his blind date. Earlier, he had secretly arranged to have a friend call him to the phone so he would have an excuse to leave if something like this happened.
When he returned to the table, he lowered his eyes, put on a grim expression and said, "I have some bad news. My grandfather just died."
"Thank heavens," his date replied. "If yours hadn't, mine would have had to!"
by Pak101.com (few years ago!)
Peshawar Ki Police Ka BheJawab Nhe Hai
1 Pathan Talaab Main Nha Rha Tha
Police Wala Kehta Hai" Chal Ooye Bahr A Kar Kpry PehanTeri Talashi Leni Hy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boyfriend to Girlfriend: Darling main tumse shaadi nahi kar sakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend: Tumhare ghar mein kaun kaun hai?
Boyfriend: Ek biwi aur 3 bacche…
by Pak101.com (few years ago!)
Zabrdast Misunderstandin g
.
.
Jewellery shop me ek admi ki
zabrdst pitayi ho gyi,
.
.
.
Reason Usne Sales girl se kha ki
"Aaapki ek - ek item gazab ki
hai"
.
.
.
.
Aaj sone ka kya rate hain?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa;begum k liye chapal lene Gya
Dukandar-Santa G Size to batao?
Santa-Yaar wo to Mai bhool gaya Hu
aisa karo meri KAMAR pe nishan dekh lo.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Ne Apni Qaza Namaaz Ada Karne Ka Socha:
Namaz Se Pehle Oonchi Aawaz Main Niyat Ki... 2 Rakat Namaz Fajar Qaza, 4 November 1996. Allah-o-Akbar
by Tanveer Hussain (few years ago!)
sholay.ki team ne ipl me hissa liya gabber k bowlers ne 20 over me 350 run diye &usme extras 200 run diye.
batao kyu?
q ki wicket keeper thakur tha
by Pak101.com (few years ago!)
Mujhe abhi abhi yeh sms apne ek dost se mila aur mujhe laga ki main app logon se ise share karon.
Jinke Pass wo hota hai,
woh hath me leke hilate hain.
Jinke pass nahi hota hai,
wo ungli dal ki hilate hain….
Bolo Kya?
Tooth Brush..
Yaaar zindagi main ek baar tu sahi Socho. :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl: When we get married, I want to share all your worries, troubles and lighten your burden.
Boy: It's very kind of you, darling, But I don't have any worries or troubles.
Girl: Well that's because we aren't married yet.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Molvi dua mang raha tha
kash shahadt ki moat mil jaye
Pathan:ye nhi ho skta.
Molvi:wo Q?
Pathan:Jahad pe to tu ne jana nhi or halwe may ksi ne bomb rkhna nhi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)