Papa Mai Kal School Nai Jaunga
Tom-Papa Mai Kal School Nai Jaunga
Papa-Q Beta?
Tom-Aj School Me Hamara Wazan Kiya Gya
Papa-To Kya Hua?
TOm-Aaj Wazan Kiya Hai Kal Bech Diya To?
by Pak101.com (few years ago!) / 1284 views
Similar Jokes
Examiner:
Why Are You Under Tension?
Did U Forget Admit Card, ID, Or Calculator?
Studnt:
No Sir! By Mistake I Have Brought Tomorrow
Exam's Cheating Material Today:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik Naukar say:
yeh tum kisi bhi kaam k liye jaatay ho to wapas aanay main
2 - 3 ghantay kyun laga daitay ho. ?
Naukar:
sahab aap nay he to kaha tha k bijli ki tarah kaam karna ..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi doosrey aadmi sey bola:
“Bivi aur ghadi mey kya faraq hey?”
Doosra Aadmi bola:
“Ek bigarti hai to bandh ho jati hai……Doosari bigarti hai to “SHUROO” ho jati hai”
by khalid hussain (few years ago!)
Teacher santa sey Koi aisa jumla bnao jis mai
'MAGAR' 2 dafa istamaal hua ho,,,
santa:-
"Wo Mery aagy chal rahi thi or main us k"!!
'MAGAR'
'MAGAR'
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Road Se Jaati Hui Larki Ko Ghoor K Dekh Raha Tha.
Larki Ne Usay Lanat Di...
Pathan Apne Dost Se Bola:
Pooch Rahi Hai, Kisne Kaha Tha Pepse Per Rs.5 Kam Kardo.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Boy: Merey pas apney dost jesi car
to nahe pr tumhe apni palkon pe bitha k ghumaun ga!
Merey pas us jesa bara bangla to nahe
pr tumhe apney dil me jaga donga!
Mere pas us jitne paise to nahe
pr main mehnat mazdoori kr k khilaun ga.
Aur tumhe kya chahiye?
Girl: chawlaan na mar
Dost da numbr de.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
A physics student proposing a chemistry girl:- I luv u more than
an electron wants 2 attract
proton.
.
Girl:- Oye carbon monoxide,
apna conical flask jaisa face le k foran yahan se reduce ho jaa, es
se pehle ki tujhe oxidise kar du
or tu reaction ke qabil bhi na
rahe.
.
. .
.
Kambakht graphite ki
aulad ;) :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse to Kid: Breathe deeply
in and slowly exhale, do it 3
times.
.
Kid: ok
.
Nurse: What do u feel
now....??
.
.
.
.
.
.
Kid: Ur BODY SPRAY is simply
superb babe
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardarji, very proud of his humour used to say to his wife leaving for the office : `Good bye Char Bacchon ki Maa` .
One day his wife fed up of this answered : ` Bye Bye, Doo Bacchon Ke Baap`.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Aoo race lagatay hain ...jo hara woh aik hazaar
rupay dega ...
Pathan:
theek hai ...par mujhey raasta nahin maloom ...:S
Sardar:
Bus tum meray pechay peechay rhena ...
Pathan:
Thankz yaar ...!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)