Off teacher
Teacher: I'd like to go through one whole day
without having to tell you off.
Pupil: You have my permission !
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 878 views
Similar Jokes
Doctor Parche pe aisa kya likhta hai jo kewal Medical Store waale hi samajh paate hai..
Wo likhte hai:---
"Maine to Loot Liya tu bhi Loot le..."
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sardar cold drinks ki dukan pe gaya or dukandar se bola!
Aik Pepsi Bottle Kholo Bhai!
Dukandar ne khol di!
Phir Kaha Aik 7-up Bhi Khol
Dukandar ni khol di!
Phir kaha aik sprite bottle bhi kholo!
Dukandar ne khol di
Phir kaha aik Mountain Dew Bhi Kholo
Dukandar Ghusa ho gaya aur bola: Tu Konci payega kameny?
Sardar: Bhai peeni tu koi nahi bas mujhy inn botloon ki Thuss Thuss pasand hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Darakht Pe Charha
To Upar Bandar Ne Pocha:
Upar Q Aye?
Pathan: Amrood Khane.
Bandar: Abe Yeh To Aam Ka Darakht Hai.
Pathan:
.
.
Hum Amrood Sath Laya Hai
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher: Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon
Likh kar Laney ka kaha tha?
Pathan: Hum kya karey, jab Hum ne KUTTEY par Pen rakha tö wo Hamara tang par
Kaat krar bhag gaya.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ladki: Mujhe Q Dekh Rahe Ho? Tumhari Koi Behan Nhi Hai Kya......
Ladka: Hai, Isliye To Dekh Raha Hu...... Ladki: Matlab?? Ladka: Meri Behan Ko Bhabhi Chahiye..
by Pak101.com (few years ago!)
Maa Bete Se:Uth Jaa Kmbakhat
Dekh So0raj Kb Ka Nikal aya Hy..
Beta:To Kya Hua Amma
Wo Sota B To Mjh Se Pehle Hy
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police:Humein Ap k ghar ki talashi leni hy,pta chala hy k apke ghr main khatarnak Bomb hy.
.
.
.
Sardar:Khabar to pakki hy
magar aj woh Maikey gai hui hy
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sardarni Ko Apny Sardar Par
Barrha Pyar Aya
Tu Boli K Tusi Hazaron May 1 Ho!
Sardar Ne Us Ko Kheench K Thaparr Mara Or
Bola Baqi 999 Kon Hain?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan New York Gaya
Wahan Ik Building Mein Aag Lagi Dekhi
Tou Kaha Tm Log Neechey Kood Jao
Mein Pehelwan Hon Pakar Longa
Pehle Ik Bacha Gira Usne Pakar Lia
Phir Ik Admi Gira Usse B Pakar Lia
Phir Ik Kala Kooda Tou Pathan Ne Chor Dia Or Kaha
.
.
.
.
.
.
Oye Jali Hui Lashen Tu Mt Phenko Yaar!
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi ne shohar ko phone kiya: kahan hain aap?
Shohar: tumhain who jewellery shop yaad hai jahan tumhain ek diamond ka set pasand aya tha?
Biwi (khushi se): haan haan mujhe yaad hai :)
Shohar: mei us k saath wali shop mein baal katwa raha hon
by Pak101.com (few years ago!)